DANK!
Nu kan ik beginnen aan het verbeteren!
Zal haar niet als dagelijkse auto inzetten maar toch wel proberen zoveel mogelijk KM's te maken om de stijve gewrichten een beetje los te krijgen.
Twijfel nog steeds sterk of het wel een "daily racer" moet worden, zeker na het compliment over de bodem...
Wil nu eerst de kleine "nuisances" oplossen zoals de benzinemeter, de lawaaierige km teller etc.
Intussen bezig goede deuren te scoren en noem maar op.
Moet wel tijd gaan verdelen want de Grande Dame is ook aan de beurt nu en de Fiat moet ook nodig aan de APK en de groene Sjuul wacht met smart op een nieuw blokje (dat ik dus nodig moet ophalen!) en de rode Zaag wil verse carbs en pakkingen en, en, en....
De bak zal er ook aan moeten geloven, maakt me veel te veel lawaai en de synchs zijn slecht... Ik snap alleen geen hout van versnellingsbakken (iig nog nooit echt zelf gedaan) en wil het niet uitbesteden...
Misschien een forumprojectje van maken, meteen goed documenteren en fotograferen? Wie weet...
Intussen ook maar eens een keertje olie verversen denk ik zo... dit kaartje hangt aan de lichtschakelaar... en dan zeggen ze dat IK in het verleden leef... Tssssssssssssss!
Ook nog even met youtube aan het spelen geweest... kort filmpje geschoten van Benna die (te snel) stationair draait (denk dat er voor de APK aan geschroefd is). Het geluid is behoorlijk horrie-bel (moet je ook maar niet gaan filmen met een fotocamera!) maar wat me opvalt is hoe vibratieloos het blokje loopt... Moet met de synchronisatie van de carbs en de staat van die motorophangingen wel goedzitten denk ik zo...
FILLUUUUUUUUUUUUUUUUM!
En ondertussen geniet ik mateloos van DIT uitzicht:
Patina: Roest, gezien door ogen van iemand met poetsfobie...