![Afbeelding](https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/403989_4103358574834_506670040_n.jpg)
Krimpkous eroverheen ..... anders kan je de veren jaarlijks demonteren en spuiten ......De eibach veren zwart spuiten dat ik die niet meer moet omsteken voor de keuring.
Goed idee Eric, van de week eens een rolletje bredere krimpkous halen en eens proberen. Heb alleen schrik dat het na een tijdje gaat verduren?Krimpkous eroverheen ..... anders kan je de veren jaarlijks demonteren en spuiten ......De eibach veren zwart spuiten dat ik die niet meer moet omsteken voor de keuring.
Beetje prul en prutswerk, maar dan heb je er wat aan ..
Grts, Eric
Verduren zeker en vast de eerste komende 10 jaar nietGoed idee Eric, van de week eens een rolletje bredere krimpkous halen en eens proberen. Heb alleen schrik dat het na een tijdje gaat verduren?Krimpkous eroverheen ..... anders kan je de veren jaarlijks demonteren en spuiten ......De eibach veren zwart spuiten dat ik die niet meer moet omsteken voor de keuring.
Beetje prul en prutswerk, maar dan heb je er wat aan ..
Grts, Eric
Als het een jaar of 3 houdt ben ik tevreden, dan zet ik hem op O-platen en ben ik van al dat gezaag af hahaVerduren zeker en vast de eerste komende 10 jaar nietGoed idee Eric, van de week eens een rolletje bredere krimpkous halen en eens proberen. Heb alleen schrik dat het na een tijdje gaat verduren?Krimpkous eroverheen ..... anders kan je de veren jaarlijks demonteren en spuiten ......
Beetje prul en prutswerk, maar dan heb je er wat aan ..
Grts, Eric![]()
Al mijn wagens die verlaagd zijn staan zo .... je weet wel waarom .... eigenlijk belachelijk als het gaat om de kleur ..... maja ..... Neem krimpkous die gekrompen de dikte van je veer benaderd, is ook niet op 1,2,3 gedaan. Beetje trekken, verdraaien, met een verfbrander stukje voor stukje warmen en bijtrekken en bijdraaien, dan kom je tot een mooi resultaat zonder blaasjes. reken maar op een meter of 10 per veer, anders afmeten met een koordje. Je kan ook spuiten maar dan zou ik het met een flexibele steenslag coating doen ( veren bewegen steeds en doen je lak barsten en brokkelt er van af )
Mvg, Eric
Ik denk niet, dat er een scheur in zit (als jij 'm al niet zietEr zit vocht in een achterlicht en zit blijkbaar een barst in, verdorie waarschijnlijk opgelopen tijdens muziekinbouw in de kofferbak, dan maar weer ombouwen naar rood-wit.
Lijkt me straf, het waren nieuwe achterlichten die ik vorig jaar gestoken heb, en buiten als ik haar ga wassen staat ze altijd droog.Staat er netjes bij zo; mooie kar!Erg mooie foto ook!
Ik denk niet, dat er een scheur in zit (als jij 'm al niet zietEr zit vocht in een achterlicht en zit blijkbaar een barst in, verdorie waarschijnlijk opgelopen tijdens muziekinbouw in de kofferbak, dan maar weer ombouwen naar rood-wit.), laat staan dat die zover open zou staan, dat er daadwerkelijk vocht door naar binnen zou dringen......
Ik acht de kans vele malen groter, dat de afdichtingsrubber(s) te hard zijn geworden (door de leeftijd + al de jaren, dat ze aangedrukt hebben gezeten) en daardoor niet meer goed afdichten. => nieuw rubber/ extra rubber, dan wel kit om het goed af te dichten tussen koets en lampunit.
Ik zou daar eens goed naar kijken. (los van of er al dan niet een scheurtje zou zitten)