Dat is juist!Bezigheidstherapie Kim!
Hahah, ga je naar een chirurg en dan alsnog jezelf vergiftigen. Ook een lasproject door hem laten uitvoeren?Gaat helemaal goed komen bij de Chirurg, daar kan je vergif op innemen (maar zou ik niet doen, want smaakt niet goed).
Nee, zat er al een tijd aan te komen. Nu er toch maar aan begonnen, voor het te laat is...Zozo dat was dus geen overbodige luxe Kim!
Kan Ton zich heerlijk op uitleven na zijn vakantie....
Dan is de 145 nog wel ff op de ok zo te zien...
Komt vast goed! Succes Kim!
Haha het was me de rit ook wel. Apart om het asfalt zo onder je door te zien gaan door de gaten terwijl je met 120km/u over de snelweg rijdt.En toen kwam Ton onder de wagen doorlopen met een hamertje en botte beitel.....
Ik heb het er al eens met de chirurg over gehad: iedereen noemt het afwateringsgaatjes,
maar waarschijnlijk zitten ze daar alleen om de verf na het verfbad weg te laten lopen.
Voor dat vervolgens de bodem de steenslag behandeling krijgt, zouden die gaatjes weer
dichtgedrukt moeten worden.
Normaliter heb je nooit water in je interieur, dus daarvoor hoef je geen ontwatering te maken.
Da's een plausibele verklaring. Wel slecht dat die lipjes niet teruggedrukt worden. Volgens mij is dat bij de 156/147 serie zelfs nog zo.Dat zeg ik al jaren, deze gaatjes zijn om alle vloeistoffen tijdens het verzink en verf proces af te voeren. Horizontaal gezien is dat het laagste punt...
Als de verf er niet uit zo kunnen hebben ze verderop in het productie proces een probleem.Da's een plausibele verklaring. Wel slecht dat die lipjes niet teruggedrukt worden. Volgens mij is dat bij de 156/147 serie zelfs nog zo.
Hier in ons klimaat een crime....Hadden ze toch f andes op moeten lossen!Als de verf er niet uit zo kunnen hebben ze verderop in het productie proces een probleem.Da's een plausibele verklaring. Wel slecht dat die lipjes niet teruggedrukt worden. Volgens mij is dat bij de 156/147 serie zelfs nog zo.
Gaatjes niet dichtdrukken levert tijdsbesparing op, en in een gunstig weersklimaat geen roest probleem......
Haha het was me de rit ook wel. Apart om het asfalt zo onder je door te zien gaan door de gaten terwijl je met 120km/u over de snelweg rijdt.En toen kwam Ton onder de wagen doorlopen met een hamertje en botte beitel.....