Serieproductie in t vooruitzicht??

Grtz,fRank
Hij moet straks ook bij t rdw omgekeurd worden. Vandaar de extra middendemper. Ook wil ik dat ik niet gek wordt van een dreunende cabineMooi gemaak!!
Wat is de reden om bij 3-1 overgang eerst dik stuk pijp te gebruiken en daarna voor de flens weer in te snoeren naar dunner?
Of is het geen pijp maar een kleine demper?
Ik zie trouwens nog een middendemper. Mijjn ervaring is dat een V6 met goede einddemper als je rustig rijd ook nog wel beschaafd klinkt, wel iets harder maar niet over de top. Bij voll gas word het een ander verhaal natuurlijk......![]()
![]()
Scheelt veel bodemvrijheid.
Gr
DJ
Hij moet straks ook bij t rdw omgekeurd worden. Vandaar de extra middendemper. Ook wil ik dat ik niet gek wordt van een dreunende cabineMooi gemaak!!
Wat is de reden om bij 3-1 overgang eerst dik stuk pijp te gebruiken en daarna voor de flens weer in te snoeren naar dunner?
Of is het geen pijp maar een kleine demper?
Ik zie trouwens nog een middendemper. Mijjn ervaring is dat een V6 met goede einddemper als je rustig rijd ook nog wel beschaafd klinkt, wel iets harder maar niet over de top. Bij voll gas word het een ander verhaal natuurlijk......![]()
![]()
Scheelt veel bodemvrijheid.
Gr
DJ
Die extra verdikking in de collector is om een nog betere spoeling te krijgen vd cylinders. Heb er wat vuistregels op los gelaten. De CSC's hebben t bv ook.
Impressed!Aanschouw![]()
Inmidels is t klaar tot aan de middendemper.Nog wel alles even aflassen. Wat n werk. Passen meten vermaken endan toch weer anders.... maar hij is nu wel echt mooi gelukt !
En nog meer grondspeling dan orgineel. Denk dat een extra hitteshildje bij de middelste donut geen overbodige luxe is. Zit maar 2cm tussen demper en donut