Toch nog een klein to do lijstje gemaakt:
-Krachtigere koelfan voor stationair warmloop probleem. Heb er nu een gekocht die 20 ipv 10 amp trekt.
-Intercooler radiator ,wat eigenlijk de oude air to air intercooler was, vervangen door een echte radiator voor nog lagere inlaat temps.
Hij was wat aan de grote kant en van een inefficient ontwerp omdat hij is gemaakt voor een andere toepassing.
-radiator aangepast en de overbodige eindtanks wat verkleind. (Was met geïntergreerd expansievat dus nogal lomp)
Kleppen opnieuw gesteld. Waren wat verlopen. Is denk ik niet gek als alles opnieuw is ingelopen.
Distributiespanner was niet kapot
Inlaatspruitstuk nog wat gemodificeerd. Alle kelk aansluitingen nagefreesd. Denk dat t toch wat te krom getrokken was met lassen voor een goede o-ring afdichting. Mn boost steeg ook niet meer na 4krpm wat raar is voor een eaton compressor die naarmate de toeren stijgen alleen maar meer druk moet gaat leveren. Hopen dat t nu niet te gek wordt. Als ie nu door blijft stijgen schat ik zo dat ie op 1 bar gaat draaien ipv 0.75-0,8 bar.
Alles weer netjes gemaakt. Nieuwe kleurenschema moet worden zwart met wit.
Binnenkort foto's