Niks aan toe te voegen Martin! Moet je vaker doen die kids uitbesteden, is goed voor je wagenpark...Martin, rijd eerst een kilometer of wat, je zal zien dat ze nog iets zal zakken....
Maarreh, Ik vind het resultaat rete vet, is weer eens wat anders dan al die originele kleurtjes en dingetjes, nogmaals, gave Juul!!
Daar ga ik nog eens lekker met de staalborstel over en dan netjes in de Teroson record 2000 of 3000 (ik vergeet alsmaar welke) zit nog wel te twijfelen of die gewoon zwart blijft of dat ik die ook oranje maak of wit is misschien ook wel iets doe ik de motorruimte ook wit. Maar dat komt pas nadat ik de schetsplaten heb ingelast (mede om het stuurhuis iets te kantelen) en de bovenste steunen van de schokdempers heb verstevigd.vergeet niet sporing te checken...
Cool, maar nu weer de kids de deur uit en die onderkant fatsoeneren....
Ok goed idee, dorpels zijn reeds over de gehele lengte gelijmd en daarna gepuntlast.Teroson...
Cool spul. Mooi resultaat.
las m dan ook eerst door, alles vd achterophanging, dorpels rupsjes a.d. onderzijde, etc etc...
Rik
Geweldig op droog, heb gisteren nog even het industrieterrein onveilig gemaakt. Bochten is ze bijna niet opzij te krijgen, licht wel een pootje, wiel slaat door door gebrek aan sper.Gaaf geworden!
Hoe bevallen die bandjes eigenlijk?
Altijd goed om te weten hoe dit voordelige kleefrubber bevalt!Geweldig op droog, heb gisteren nog even het industrieterrein onveilig gemaakt. Bochten is ze bijna niet opzij te krijgen, licht wel een pootje, wiel slaat door door gebrek aan sper.Gaaf geworden!
Verder op nat nog niet durven proberen
Is eerder kwestie van liever beetje fatsoenijk rijden zonder APKje en gordels op het moment.Altijd goed om te weten hoe dit voordelige kleefrubber bevalt!Geweldig op droog, heb gisteren nog even het industrieterrein onveilig gemaakt. Bochten is ze bijna niet opzij te krijgen, licht wel een pootje, wiel slaat door door gebrek aan sper.Gaaf geworden!
Verder op nat nog niet durven proberen
En op nat ook nog even uitproberen, gewoon de ruimte nemen![]()