A.P.K. Altijd Prettiger Karren
Dikke trekker !! Ik zou echt voor de takkenschermen en terreinbanden gaanOh jah de antennes, en een zuidelijke vlag tegen de achterruit:thumbs:
Groeten, Sanne
Daar heb ik wel al over gedacht dibro ,maar dan wil ik toch wel eerst een kleine bevestiging voor mezelf vwb de bedrijfszekerheid van het apparaat...Gefeliciteerd![]()
Gaat -ie mee naar het SS? Lijkt me wel een mooi contrast naast (bijvoorbeeld) Alessandro's Alfetta... The beauty & the beast![]()
![]()
Ach je hebt nog ruim een half jaar... Steeds een stapje verder zettenDaar heb ik wel al over gedacht dibro ,maar dan wil ik toch wel eerst een kleine bevestiging voor mezelf vwb de bedrijfszekerheid van het apparaat...Gefeliciteerd![]()
Gaat -ie mee naar het SS? Lijkt me wel een mooi contrast naast (bijvoorbeeld) Alessandro's Alfetta... The beauty & the beast![]()
![]()
![]()
Ik bedoel; stel dát t idd Assen wordt dit jaar() ) is dat toch een best end met t ding...Maar wie weet...
Grtz,fRank
Roijdt er daar ook al een dan?Ik kwam gisteren nog een matzwarte Alfetta tegen in Axel.....![]()
Ja dat kan> eigenlijk was die Alfetta onderweg naar jou huis (maar ik denk dat je er niet was.....Ik kwam gisteren nog een matzwarte Alfetta tegen in Axel.....![]()
Als je een proefrit naar het buitenland ziet zitten,Daar heb ik wel al over gedacht dibro ,maar dan wil ik toch wel eerst een kleine bevestiging voor mezelf vwb de bedrijfszekerheid van het apparaat...Gaat -ie mee naar het SS? Lijkt me wel een mooi contrast naast (bijvoorbeeld) Alessandro's Alfetta... The beauty & the beast![]()
![]()
![]()