na meer dan 1 jaar weer inloggen
door allerlei prive problemen de afgelopen jaren schiet mij project niet echt op, maar hij is er nog steeds!
de 33 staat wel opgeschors.
Ik heb dit weekend een brandstofleiding moeten vervangen omdat deze lekte en ben (Weer!) begonnen aan de remklauwen reviseren, aangezien ze vastzitten.
Het laswerk moet nog altijd gebeuren.

Door de al genoemde prive ellende, besloten het laswerk zelf te gaan doen. Platen voor het lassen heb ik al, zinkspray, slijptol e.d ook. Ga waarschijnlijk proberen een mig/mag apparaat met alle toebehoren te huren.
Meeste laswerk is bodem en achterbak, dus daar kan ik me wat beginners foutjes veroorloven. Verder heb ik de befaamde ellende rondom de tankdop, een gat (!!) in de achterkant en 3 tal kleine punten aan de onderkant van een scherm vooraan. Het laswerk aan de buitenkant ga ik niet zelf doen, omdat ik bang ben dit niet mooi te kunnen maken.
Behalve de remmen en het laswerk staat er voor de komende zomer maanden het terugplaatsen van de interieur, aanleggen van een alarm , olie & bakolie verversen, mistlampen werkbaar krijgen.
hoop dat het lukt, zo kan ik me gedachtes verzetten in deze hectische periode.
Het begon allemaal met de 33..
AR 33 1.7 IE (R.I.P)
AR 164 2.0 TS Super
AR 156 2.0 TS
AR 156 2.0 TS
AR Giulia 2.2
Nu: AR GT 2.0 JTS Distinctive
Lease: AR Stelvio Veloce
Project: 33 1.7 16V QV S