Persoonlijk zou ik net als Dominic de turbo wat verder naar voren plaatsen, is makkelijker ivm de ruimte voor de HRC en het stuurhuis e.d. Uitlaat pas maken is niet zo moeilijk.
Simpel spruitstuk is ook zo gemaakt, het hoeft echt geen 4in1 spruitstuk met gelijke lengtes te worden. Dat is om de laatste pk's eruit te halen wel leuk maar niet echt nodig. een gewoon 'boomstam' of 'log-type' spruitstuk voldoet ook prima. paar stalen flenzen van een mm of 12 dik en wat dikwandige lasbochten en t-stukken en je bent al een heel eind.

Pas op dat je de diameter van de bochten in het spruitstuk niet te groot kiest, om de gassnelheid hoog te houden is het beter om niet te groot te gaan. stel je hebt 40mm nodig maar je moet kiezen uit 45 en 38 dan is 38 de betere keus.
Het lassen van het spruitstuk gaat het beste als je de flens ergens tegenaan schroeft, bv een cilinderkop

, dit helpt tegen het kromtrekken. Als het lassen helemaal klaar is is het een goed idee om het spruitstuk te laten vlakken aan beide flensoppervlakten.
"kan niet" ligt op het kerkhof....
Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.