Nog een leuk detail. Ik heb op mijn vakantie gemiddeld 1 op 11,5 gereden. Op een gegeven moment zelfs 1 op 13 !!!! En dat met een race 2,5 (Hea, Bart-Jan?)
Nog een leuk detail. Ik heb op mijn vakantie gemiddeld 1 op 11,5 gereden. Op een gegeven moment zelfs 1 op 13 !!!! En dat met een race 2,5 (Hea, Bart-Jan?)
Niet zo raar hoor . Die van ons zit ook altijd rond de 1 op 12 .Nog een leuk detail. Ik heb op mijn vakantie gemiddeld 1 op 11,5 gereden. Op een gegeven moment zelfs 1 op 13 !!!! En dat met een race 2,5 (Hea, Bart-Jan?)
Maar ik hou wel van V6 geluid! (No offense, ofcourse!)Niet zo raar hoor . Die van ons zit ook altijd rond de 1 op 12 .Nog een leuk detail. Ik heb op mijn vakantie gemiddeld 1 op 11,5 gereden. Op een gegeven moment zelfs 1 op 13 !!!! En dat met een race 2,5 (Hea, Bart-Jan?)
Helaba . Wij laten de onze ook regelmatig brullen hoor . Het is niet omdat Manu grijs haar heeft en ik je moeder zou kunnen zijn , dat we er een slakkengangetje op nahouden hé .Maar ik hou wel van V6 geluid! (No offense, ofcourse!)Niet zo raar hoor . Die van ons zit ook altijd rond de 1 op 12 .
Wat heet! Die grijze duif scheurde zelfs mij voorbij op weg nar de registerdag.Helaba . Wij laten de onze ook regelmatig brullen hoor . Het is niet omdat Manu grijs haar heeft en ik je moeder zou kunnen zijn , dat we er een slakkengangetje op nahouden hé .Maar ik hou wel van V6 geluid! (No offense, ofcourse!)Niet zo raar hoor . Die van ons zit ook altijd rond de 1 op 12 .
Helaba . Wij laten de onze ook regelmatig brullen hoor . Het is niet omdat Manu grijs haar heeft en ik je moeder zou kunnen zijn , dat we er een slakkengangetje op nahouden hé .
Inderdaad : " Grigio neutro mettallizzato " ( AR 768 )
Wat heet! Die grijze duif scheurde zelfs mij voorbij op weg nar de registerdag.
Zowaar een échte snelheidsmaniak dus.
Is dat het nummer van jouw befaamde kleurspoeling?Inderdaad : " Grigio neutro mettallizzato " ( AR 768 )
Koelwatertemperatuurprobleem bij weinig snelheid ondervind ik de laatste tijd ook .De 90 (en andere Alfa's ook natuurlijk) is altijd betrouwbaar (of repareerbaar) KLIKBetrouwbaar en stijlvol vervoer, die oude V6'en, dat blijkt wel weer.
Ik ben al aan het 'oefenen' voor volgend jaar Milaan. Nog 2 kleine probleempjes, starten met hele warme motor en de koelwatertemp. die aardig oploopt bij langzaam rijden.
Wel dubieus, om een foto van je vriendin onder 'projecten' te zetten. Of is dit weer een Delftse opmerking
Jens,
Huh? Je reed 1:11 met een 75 3.0 V6 America?Een ding Jens, koop nooit een middendempervervanger en een eind'versterker'.... sindsdien haal ik de 1:10 (net) niet meer, was voorheen gemiddeld wel 1:11 à 11,5. (oké heeft 500cc meer...) En nee, heeft niks met verstoorde electronica te maken, eerder met een verstoorde bestuurder.
De meter geeft over het algemeen vol gas aan. Dus bijna alle blokjes gekleurd. Zo lang de FAN aanslaat zou ik me geen zorgen maken. Als ie echt te warm wordt gaat er wel een geel lampje branden op het dashboard. Kan ook zijn dat de radiator vervuild is door vliegen etc.Koelwatertemperatuurprobleem bij weinig snelheid ondervind ik de laatste tijd ook .
(In zoverre die digitale meter te vertrouwen is )
ja t pookje ziet er heel goed uit, hopelijk staat ie net zo goed in mijn 155 strax. Hopelijk heb je wat aan de speakers, bij mij deden ze het best lekker alleen in een 75 zitten ze eigenlijk net te laag voor goed geluid. Ik heb trouwens zo'n idee dat je vanaf zondag a.s. er een heerlijke snerp onder je alfa vandaan komtInmiddels subtiele aanpassingen aan het interieur, en de Ronals liggen achterin
Het olieverbruik valt reuze mee! (toch, sander?)
Tot be continued...