Ik denk dat ik het maar voorlopig zo moet laten, de dorpel lijkt aardig gelijk te lopen met de grond kwa hoogte. Het grappige is dat je op de foto's haast niet ziet dat de dorpels ed zwart gespoten en ongeplamuurd zijn. Mijn plan is om eerst maar is alle roest verwijderd te hebben en dat dan een keer de Giuul prof. gespoten kan worden. (erg fijn dat ik in de familie een autospuiter heb/schade hersteller

)
Wat er nog moet gebeuren (niet op volgorde):
- 4 x deuren herstellen (winter project).
- Achterklep vervangen door een gedeukte klep
- Motorkap kleine laswerkzaamheden
- 2L motor opbouwen (heb deze al deels gedemonteerd, nog even goed nadenken wat ik nou precies wil kwa setup)
- versnellingsbak reviseren (2e versnelling houd erg van tandenpoetsen als je wat hoger in de toeren zit)
- cardanas lager vervangen
- diff reviseren?
- andere uitlaat
- ophanging opfrissen (mogelijk dingen vevangen).
- motorruimte aanpakken + frontpaneel mogelijk vervangen
- Auto strakmaken + prof. spuiten
- voorruit laten polijsten of vervangen ivm krassen
.... genoeg te doen dus
Inmiddels gedaan:
- alle vloeistoffen/olie vervangen
- gehele onderste 30 cm plusminusongeveer vervangen/hersteld (op de deuren na). niet alles nog helemaal spatzuiver..
- bougies en kabel + bobine vervangen
- alu carb mounts + pipercross filter
- Dellorto carbs (deze gereviseerd) ipv Solex gemonteerd
- verlagingset voor en achter + bilstein shocks
- Alfaholics GTA rep. velgen
- Dit weekend nog een probleem met de achter verlichting aangepakt, massa probleempje denk ik
- enzo vast nog wat...
Denk dat ik eerst maar is de achterklep met deuk spatzuiver ga maken en deze plaats op de Giuul!
wel grappig om te bedenken dat ik 3 jaar geleden nog nooit aan een auto gesleuteld heb, of uberhaubt een las apparaat heb aangeraakt