Ben benieuwd hoe die klinkt! Ziet er goed uit

Frank, Bert, 't klinkt voller bij stationair en luider als ie wat meer toeren maakt. Het lijkt ook alsof de turbo wat eerder inkomt, iets meer koppel onderin. 't was toch aan vervanging toe en dan is een dempertje minder alleen maar goedkoper!
groet, Klaas
Bloemetje scoren zaterdag, doet wonderen....NOg geen plannen in die richting Frank. Ik heb huisarrest denk ik.
Nah haal je ook ff verse broodjes bij de bakker en breng je direct een struikje mee voor moeders>jij gaat barbequen in Gorinchem zondag,wedden?!afwassen, stofzuigen........Uit mezelf deze keer.....
Die Frank!
Ervaringsdeskundige zeker?
![]()
Klaas: ziet er veelbelovend uit!BBQ of niet, gewoon komen zondag!
![]()
zo fase 1 zit erop!!!..............
Dan kijken we samen nog eens naar de motor, als ze weer thuis is
Inderdaad Dre, Maar als je dagelijks vervoer een ouwe Volvo stationcar is dan ben je niks gewend.
Hoezo derde weekend, ga je ermee het circuit op het SS?De uitlaat nog een keertje losgehad om het deukje in de eerste bocht wat groter te maken zodat ie niet meer aanloopt tegen de bout van de voorwielophanging en de tussenpijp toch nog ietsje gedraaid zodat ie niet meer bonkt tegen de chassisdwarsbalk. Ed bedankt!
Detoneerlampje gaat alleen nog maar aan bij rustig rijden; bij zo'n 120 in z'n 5, ff gas lossen en 't lampje gaat weer uit. Ik moet nog even bij de lokale garage 't C02 afstellen, staat nu zeker te rijk. Dat lukt deze week wel tussendoor. En dan toch maar eens die hardnekkig loskomende voorbumper eraf en goed vastzetten. En dan meteen een manier vinden om de spoilerlip snel te knunnen monteren/demonteren voor ritjes zonder verkeersdrempels
Deadline voor een aantal van de klussen die ik nog wil doen is ondertussen het 3e weekend van september. Bumper, motorafstelling en grote remmen zeker, de rest als er nog tijd is!
groet, Klaas