Ondertussen allerhande klein grut gedaan.
Als eerste de versnellingsbakolie vervangen. Grote kans dat de originele olie uit 1985 er nog in zat. Gelukkig kwamen de beide pluggen nog redelijk goed los, dat heb ik wel eens anders gezien, bij mijn Giulia was hij vorig jaar dol gedraaid. De boel nu gevuld met verse Kroon SP1011.
Ook ben ik begonnen met de verlaging en vervangen van 1 draagarm. Linksvoor had ik de draagarm makkelijk los, zelfs de fabrieksmerktekens (likje verf) stonden nog duidelijk zichtbaar op de torsieveer.
Ik had 'm 1 tandje lager gezet aan de draagarmkant, maar nu lijkt t alsof ik de bouten er niet meer in krijg omdat de draarm zelf in de weg zit.
Heb verder nog niet écht geprobeerd, want het was al weer na middernacht. Dus dat is iets voor vanavond/ maandag.
Maar iemand die nu voorafgaand al een tip heeft? Of gewoon de draagarm een stuk naar onder drukken tegen de veer in?
En ondertussen zijn mn nieuwe remschijven ook bezorgd bij de 2e poging nadat UPS ze kwijt was geraakt....en mij een lege doos zonder inhoud had bezorgd. LOL