Mijn 155 is net de deur uit, en de vervangende 146 blijkt net zo beroerd, zo niet beroerder te zitten. Nieuw zijn de stoelen prima, maar na 2 ton rijplezier is 't pudding. Aangezien ik teveel tijd om het niet in mijn rug en benen te merken, wil ik de zit wat verbeteren.
Ik ben benieuwd naar de ervaringen van anderen.
Zelf had ik de volgende ideeen:
- middenarmsteun mag niet ontbreken. Even kijken wat de optimale hoogte voor mij is, hoe lang, hoe breed, deze moet zijn. Het eenvoudigste en wellicht ook het netste is als ik hem ergens lekker tussen kan klemmen en dan weer met 'n klem vastzetten zeg maar. In de middenconsole kun je natuurlijk ook een draai-as zetten. Vraaag me alleen af hoe duurzaam dat is.
-lenden steurn. Vooral mijn onderug krijgt het zwaar te verduren. Mijn lendenen krijgen nauwelijks support, en ik heb 't gevoel dat mijn onderrug voortdurend krom weggezakt zit. Daardoor zitten mijn heupeln niet lekker en vervolgens mijn heupen ook niet. Ik heb wel 'ns wat over opvullen gehoord, of gewoon een lendenensteun erover heen proppen. Kuipstoeltjes zitten gruwelijk lekker maar passen weer niet bij het interieur.
Rrrrroept u maar!!
Oja, als iemand er veel ervaring mee heeft wil ik het tegen vergoeding wel uitbesteden
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Grtz. Felix