Hoi AlfettaOwner
Dank je voor je complimenten over mijn site! Vier jaar geleden was ik nog helemaal html-a-technisch, dus toendertijd was ik best tevreden met die site. Nu ik deze heb gemaakt vind ik de vorige er echt niet meer uit zien. De vorige had ik met een online programma gemaakt: Pagebuilder. De mogelijkheden zijn erg beperkt en de website staat op een gesponserde server. Dus steeds die gare pop-ups in het beeld.
Vanwege de beperkte mogelijkheden en pop-ups heb ik een nieuwe site gemaakt en op een betaalde server gezet. Mooi vrij van pop-ups dus.
De site heb ik deels met FrontPage en deels met losse scripts en html codes gemaakt.
Die 5 jaar zal waarschijnlijk wel wat korter worden hoor
Ik wilde hem in eerste instantie direct helemaal tot super-project opbouwen, maar ik ga het nu anders doen. Eerst restaureren in originele staat, dan fijn rijden en gelijktijdig beginnen de andere motor en het injectiesysteem op te bouwen. Daar gaat jaren overheen omdat het.... zoveel geld kost. Programmeerbaar injectiesysteem met toebehoren, 1000 euro. Kompressor, 2000 euro en ga zo maar door.
De tweede body is niet zo slecht. Welliswaar met laswerk maar geen onbegonnen werk. Ik zit nog te twijfelen over stralen. Het is wel het beste maar kost 1750 euro incl primer. Maargoed, voorlopig ben ik nog wel even met de gtv6 van een vriend van me bezig (project 2 op mijn site).
Groeten sep