Hoi Ik zoek zender zijskirts of iets wat erop lijkt ik wil mijn alfa 75 1.6ie (2.0t.s. techniek) een beetje een aparter uiterlijk geven maar zo'n evo kitt gaat me wat te ver en die standaard t.s. skirts en spatbordverbreders vind ik te gewoon. het liefst zoek ik alleen zijskirts zoals die van zender. ik wil namelijk niet van die spatbordverbreders. wie heeft een idee????
Ik denk als je de spatbordverbreders weg laat dat de zijskirts dan hun "looks" gaan verliezen omdat het minder mooi aansluit.
Overigens zijn er niet veel van die Zender kitjes geleverd (bij mijn weten dan) dus dat zal 2ehands wel lastig te verkrijgen zijn...
Gtv-6 3.0V6 heel langzaam in opbouw...met de nadruk op heel langzaam
ik heb er een foto van op mijn computer, staat echt mooi van zender voor de 2.0l uitvoering van vroeger.
maar ik dnk dat het inderdaad moeilijk wordt om te krijgen, een kennis van me heeft ze maar wil ze niet verkopen omdat hij zijn zet kompleet wil houden. ik heb alleen de achterspoiler liggen maar die zet ik er nu niet op omdat ik het als 1 geheel wil maken. dus ben ik bang dat ik ergens anders voor moet kijken.