![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ik ben wezen kijken bij een 1972er giulia en die had op dit moment het volgende :
De koets was hard alleen de deuren hebben over een jaar ofzo een keer aandacht nodig, verder was ie goed hard! (alleen de kleur vind ik niet super (bardeaux rood)
Hij heeft rode koni's achter en gele voor maar de veren zijn pruts waardoor hij stuurd als een SNOEK
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Verder zit er een 50% sper diff op en is de bak en de motor 10+ jaar geleden volledig opnieuw opgebouwd.. daarna is er met deze auto zo'n 6000km gereden.
De motor is een getunede 1750 bertone motor en zou rond de 150pk moeten leveren wat hij naar mijn gevoel niet "nog" niet doet. Deze auto heeft 3 jaar stil gestaan en nu heb ik interesse.
Ook zitten er 14" GB wielen op met goede banden.
Wat er dus naar mijn mening nog aan gedaan moet worden is het volgende:
andere veren, verstelbare draagarmen, nieuwe rubbers/powerflex bussen, dikkere staby, 15" wielen en eventueel een rolkooi en stoelen
Maar nu kom ik uit rond de 10.000 euro all inclusief,
is dit slim om te doen of zeggen jullie voor 10.000 heb je er eentje die klaar is of waarvan de staat NOG beter is..... of bouw er zelf 1 met een TS motor enz enz.. wat zijn jullie ideeën? (ps. heel nieuw EN oud forum gelezen!!)
Het voordeel is dat ik die jongens waar die staat erg vertrouw!!!! maar ik moet heel eerlijk zeggen... IK moet echt hemel en aarde verschuiven om DAT geld bij elkaar te krijgen en nu weet ik wel dat je niet alles tegelijk moet/kan doen maar al met al wordt het dan wel een dure bak..
bij voorbaat dank voor het meedenken!
groeten
coen
ps. ook even in een giulia gereden met een TS motor! reed erg soepel en voelde snel aan!
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
ps2. tips en trucs mogen op via msn... coendekorte @ hotmail.com