Eindelijk dan.. door wat omstandigheden is het project wat later van start gegaan dan verwacht maar gaat nu in rap tempo. Helaas heb ik nog niet heel erg veel foto's maar in ieder geval wel wat om jullie nieuwsgierigheid te beantwoorden. Ik heb deze auto gekocht nadat hij helemaal onder handen genomen was.. De vorige eigenaar heeft al het roest verwijderd door nieuwe stukken erin te lassen en reparatie onderdelen te gebruiken. Er zat van origine een 1300 motor in en deze is toendertijd vervangen voor een 1600 motor. Deze motor is er inmiddels ook uitgehaald en de giulia wacht nu op het nieuwe blok.
Omdat ik eigenlijk wel wat koppel wilde hebben en nadat ik in een giulia gereden had met een TS motor wilde ik eigenlijk niet anders.. Er komt dus een 2.0 TS motor van een alfa 75 in.
ik heb wat foto's met mijn fototoestel en met mijn telefoon gemaakt dus kwaliteit kan verschillen.
de auto is inmiddels volledig in kleur gespoten(behalve interieur)
Het interieur ligt eruit en ik ben bezig met de bodem te behandelen met hamerite om het allemaal strak en netjes te krijgen. Hier komt uiteraard weer bekleding over.
het idee is/was om een giulia te maken die er optisch SUPER uitziet en ook super rijdt. Ik zal binnekort een lijstje maken met de spullen die erop en eraan komen..maar om een klein beeld te scheppen: het wordt een giulia met TS motor, GOED verlaagd, Rolkooi, twee kuipstoelen.. etc etc
hieronder de foto's tot nu toe en ik zal proberen zoveel mogelijk vragen te beantwoorden en zoveel mogelijk te updaten! (project moet over 2-3 weken rijden!)
veel plezier met lezen en kijken!
Dit was ongeveer zoals ik hem gekocht heb.. daarna is hij naar de spuiter gegaan en die heeft hem zorguldig bekeken.. nagelopen en gespoten, zie volgende reeks foto's... sorry voor slecht kwaliteit... donderdag avond weer nieuw
groeten
coen de korte