Belastingvrije trekhaak>de Alfetta;gone.
Geplaatst: zo dec 31, 2006 17:18
Toch maar ff een topicje voor gestart. Het resultaat van deze zoekactie is dus deze Alfetta geworden. Origeneel Nederlandse 79er ,een 2000 Lusso volgens de papieren.
Kleur is poepbruin , officiele naam 'maronno testa di moro' nr 846...wat iets exotischer lklinkt...
Voorlopige speerpunten zijn het apk-en en upmeanen van deze strontkartrekker...Dit alles naar goed zeeuwsch gebruik in ' el cheapo' sfeer... maw , liefst voor zo weinig mogelijk dukaten...
Aandachtpunten:
- Body: is echt lelijk , veel blazen onder de lak, maar aangezien dit geen bewaarexemplaar is>heeft t geen belang!
- Dion-as is krom, een vorige eigenaar heeft er iets mee geraakt (stoeprandje?) waardoor het L achterwiel positief camber heeft...
(stock)
- Draagarm voor heeft speling , daar moet een andere onder (in stock!).
- Einddemper moet vervangen (eveneens in stock!) ,de huidige pleurde er gisteren onderuit tijdens de proefrit van 200m...
- Reservewielkuip is 'wat krokant' >denk dat je t hele ding er zonder gereedschap uit klopt...
dus daar moet geknetterd worden.
Voor de rest is ie al eens enkele keren onder handen genomen; krikpunten gelast, verse dorpel etc, denk dat er wel ge-apeekaaat kan worden na bovengenoemde puntjes...

Bij de vorige eigenaar.

Upmeanen is begonnen>bumpers eraf!

Knipperlichten ingebouwd vóór.
Verder nog niks gedaan...
Grtz,fRank

Kleur is poepbruin , officiele naam 'maronno testa di moro' nr 846...wat iets exotischer lklinkt...

Voorlopige speerpunten zijn het apk-en en upmeanen van deze strontkartrekker...Dit alles naar goed zeeuwsch gebruik in ' el cheapo' sfeer... maw , liefst voor zo weinig mogelijk dukaten...

Aandachtpunten:
- Body: is echt lelijk , veel blazen onder de lak, maar aangezien dit geen bewaarexemplaar is>heeft t geen belang!
- Dion-as is krom, een vorige eigenaar heeft er iets mee geraakt (stoeprandje?) waardoor het L achterwiel positief camber heeft...

- Draagarm voor heeft speling , daar moet een andere onder (in stock!).
- Einddemper moet vervangen (eveneens in stock!) ,de huidige pleurde er gisteren onderuit tijdens de proefrit van 200m...

- Reservewielkuip is 'wat krokant' >denk dat je t hele ding er zonder gereedschap uit klopt...


Voor de rest is ie al eens enkele keren onder handen genomen; krikpunten gelast, verse dorpel etc, denk dat er wel ge-apeekaaat kan worden na bovengenoemde puntjes...

Bij de vorige eigenaar.

Upmeanen is begonnen>bumpers eraf!

Knipperlichten ingebouwd vóór.
Verder nog niks gedaan...
Grtz,fRank

