Aangezien ik verre van klaar ben met de auto, er een nieuwerwetse motor in zit, + wat andere gadgets post ik hem hier ook maar is!
Hele verhaal is hier te lezen: http://www.alfaspeed.nl/forum/viewtopic.php?t=1590
En een qoute van vandaag met probleempjes die eerst opgelost moeten worden:
Ook bleef de dumpvalve continu open staan, dus die is er ook weer vanaf. Wel raar ook..Helaas guys. Geen bevrediging na deze week door sleutelen!!!
Oom kwam vanavond eten en ervoor de ontsteking afgesteld met de lamp op de streepjes. Nou looptie echt waardeloos, hokt en sputterd... Maar weer met de hand en op gevoel doen dus (liepie wel goed op!)....
Remmen gaat ook slecht, ik trap me rot... Dus een andere 75 (turbo??) bekrachtiger ergens vandaan halen, deze komt van een 75 zei die, maar of dat verschil maakt?
Koppeling gaat volgens oom te zwaar, maar de koppeling van de Super was ook zwaar voordat ik er een andere drukgroep in zette... Dusja, dat kijk ik nog ff aan...
Verder weinig te zeggen eigenlijk, heb door dat horten en stoten niet kunnen voelen wat de auto verder deed, was door het horten bijna aan een paar nep voortanden geholpen
Aldus, ik heb weer zat om over na te denken! Wie denkt mee?