Zo! Eindelijk dan het moment dat ik het wel gerechtvaardigd vind dat ik hier ook een topic over open; de restauratie van mijn Alfasud Sprint 1.5 Veloce uit 1982. Ik denk dat de meesten hier 'm al wel kennen - sommigen zullen daar diep voor na moeten denken, want het is alweer een dik jaar geleden dat ik hem gekocht heb! Maar eindelijk komt er dan voortgang in: Het getouwtrek met de RDW om de eigendomsrechten van het kenteken is rond... zodat hij afgelopen winter, terwijl ik 'comfortabel' rondfietste in Nieuw Zeeland en Australië, eindelijk naar de plaatwerker/lasser/spuiter kon.
Daaraan voorafgaand natuurlijk vele zaterdagen, zondagen en avonden slopen, sleutelen en vooral; ouwe tectyl-krabben.
Eind januari is hij naar de lasser/spuiter gebracht... en eind februari was hij weer 'thuis' in de loods in z'n stofvrije tentje (nee, niet ik
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
). Alwaar hij nu knallend rood staat te wachten tot 't weekend...
Foto's en verhaaltjes erbij staan op
www.stofs.nl (-> Alfasud Sprint) - ik heb geen zin om die (zeker op dit tijdstip niet meer
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
) allemaal in te gaan zitten voegen maar vooruit; 2 teasertjes mag wel
bij aankoop:
tussendoor:
nu:
Ok, nog minstens 1000 dingen te doen en evenzoveel al dan niet verwachte problemen oplossen maarrr... wat mij betreft gaat 't de goeie kant op!