Ik dacht laat ik eerst eens kijken of ik haar door de apk kan krijgen.
Eerst technisch aanpakken de lekkende radiateur gesoldeerd en weer geplaatst, de carburateur bediening gerepareerd de carb ging maar voor een derde open.
De uitlaat was behoorlijk lek de eerste demper kan ik repareren de tweede komt een pijp tussen, na de demontage bleek dat het apk gereed maken een illusie was,
onder de pedalen was een groot stuk aardig krokant en ook de kriksteun was weg, dus maandag de berlina eerst maar schorsen.
Maar met goede moed verder

Door mijn werk in de rvs industrie afvalstukken genoeg genoeg op het bedrijf diverse stukken rvs 304 op maat gemaakt en gezet, thuis de custom gemaakte bodem op maat gemaakt en afgelast
ook de krik steun nagemaakt van 2 mm rvs dus daar gebeurt niks meer mee het stuk in de bodem plaatsen viel vies tegen omdat je er slecht bij kan(ik heb geen brug, dus het interieur
verwijderd en toen was er wat ruimte de krik steun en het stuk bodem er in gelast
en het resultaat mag er wezen.
Sommigen onder juliie zullen zeggen rvs op staal dat kan niet ivm electrolyse, nou dat kan prima zolang het maar gelast is en dat het droog blijft, dus zeer goed conserveren.

Nog te doen aan plaatwerk / laswerk
: de vier portieren nakijken en eventueel laswerk.
Al gedaan
: radiateur gesoldeerd
: klepbediening carburateur gerepareerd
: uilaat gedemonteerd
: interieur verwijderd
: plaatwerk bodem nagekeken en laswerk waar nodig
: diverse onderdelen verwijderd, achter bumper en achter verlichting
: uitlaat een demper bekleed met rvs tweede er tussen uit en weer gemonteerd super roffel.
: remmen alle 4 losgemaakt, schijven geslepen wat een verschil.
:motorkap en lv scherm nieuwe plaatstukken ingelast.
:ja ook brood nodig,

:voorruit verwijderd en rubber gereinigd. (en pfff nog heel)
:dash verwijderd.
:dash en tussenconsole voorzien van nieuw fineer
:Linksachter nieuw plaatdeel in gelast
:linker dorpel onderkant twee kleine plekken nieuw plaat ingelast.
:Rv spatscherm verwijderd beginkap dorpel laswerk gedaan en div voorbereidingen voor het plaatsen rv spatscherm
:Rv spatscherm geplaatst.

:rechtsachter scherm en achterzijde rechtsonder laswerk
Hier een paar plaatjes