Morgen is het zover. Dan komt de 33 naar drenthe om opgeknapt te worden. De landrover is al geleend en de trailler gehuurd, dus op naar Wichmond. Om een uur of 11 hopen we daar aan te komen om de 33 op te halen. Foto's van transport komen zaterdagavond.
Mooi project heb je gekocht, ik heb de auto al een paar keer in levenden lijve in de stalling zien staan en het is een cool ding! Mooi dat-ie weer op de weg zal gaan komen
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?
Vandaag beginnen met het strippen van de auto, en kijken wat er zoal gedaan moet worden. Afgelopen week de motor voorzichtig gestart, en tot mijn verbazing starte hij bijna direct. Loopt heel mooi stationair. Eerst maar eens beginnen met het interieur er uit te halen en te kijken hoe het er aan de onderzijde van de vloerbedekking uit ziet. Oppervlakkig gezien aan de buitenkant valt het me nog mee, maar je weet nooit wat je tegen komt.
suc6 Ferry, mooi zo een sw, maak er wat moois van, kom zeker even een keer langs, met je goedvinden
mvg Toni
alfa is a way of life
auto: alfetta 2000 van 1981
motor: ducati monster 916 senna
gehad: 33 type 2,33 type 2 1.7 qv, 33 type 3 1.7 ie,75 1.8 carbs alfa 90 1.8 carbs,alfa 90 2,5 liter, giulietta 2.0 2e serie,giulietta 1.8 en een 164 2.0 ts
Da's toch de "niet" permanent 4X4 ? (Edit* Ja dus !) Heerlijke auto, heb ik (ook een 1.7 , maar dan een QV) menig kilometertje mee afgelegd. Ideale auto om in de winter de Alpen mee te beklimmen ! Die komt echt overal tegen op !
Succes met de restauratie !