Restauratie Alessandro
Ik weet dat er best een aantal forummers zijn die zich afvragen hoe het nu met mij gaat. Om niet iedereen apart te hoeven aanschrijven volgt hier een kort restauratieverslag. (Tja, zonder humor komen we nergens.)
Ik lig inmiddels alweer ruim drie weken in het ziekenhuis, maar dat is voor mij natuurlijk peanuts. Ik tel mijn opnametijd gewoonlijk in maanden. (rekord tot nu toe: 5 maanden, wat ik overigens niet wens te verbreken.)
Toen ik opgenomen was, was mijn conditie echt dramatisch slecht, inmiddels boeken we wel weer duidelijk vooruitgang. Vrijdag 13 mei (hoe toepasselijk de 13e) zijn er drie drains geplaatst, één in iedere bil en één in m’n anus. Deze worden twee keer per dag gespoeld om de absessen in mijn buikholte schoon te krijgen/ houden, zodat het weer kan genezen. Het lijkt op zich goed te werken, want het spoelwater komt er redelijk helder uit, maar ik doe geen voorspellingen voor het verdere verloop.
Het moge duidelijk zijn, dat dei dingen echt op een vreselijk irritante plaats zitten. Ik kan eigenlijk niet echt zitten, maar lopen gaat wel en liggen ook. Maar het doel heiligt de middelen; ik ga hier niet weg voordat het echt goed is, ik ben nu al lang zat aan het sukkelen! (niet overdrijven joh, wat is nou 21 maanden op ’n mensenleven?)
Daarnaast heb ik nog enkele buikwonden, maar daar zie ik nog niet echt verbetering. Maar in ieder geval geen verslechtering, en dat is voor mij al heel wat! Tja, je gaat wat relativeren......
Jullie zien altijd graag foto’s van een restauratie, maar daar zie ik toch maar van af.
Verwacht ook geen wekelijkse update, want daarvoor zijn de ontwikkelingen te traag.
De snelheid van mijn herstel staat in geen verhouding tot de snelheid van m’n Alfa’s!
Wil je de vorderingen van de restauratie komen bekijken, of mij aanmoedigen bij het herstel, neem gerust contact op.
Groetjes,
Sander Merkx, St. Elizabeth Ziekenhuis
Afdeling B2, kamer 20
Postbus 90151
5000 LC Tilburg.
Tel: 013-5391549