Hoi,
Als ik met een Alfa 33 wil gaan racen, kan ik dan beter een FWD of 4WD kopen om om te bouwen tot raceauto?
`@forza33:
Iets teveel praatjesmakers op bezoek gehad?
![]()
Waar slaat dit nu weer op? Stel ik nu zulke idote vragen? Ik weet weinig van racen af, dat klopt maar leg dan gewoon uit wat de voor - en nadelen zijn of zeg gewoon niets als het echt zo dom is maar waarom moet het op deze manier?Ik zou toch ook echt voor de 4x4 gaan en even doorsparen voor een lichtmetalen onderblok. of de voorwielaandrijving er af halen en alleen het achterste diff. gebruiken. een 33 motor hoort te ploffen bij het gas loslaten en zo kan ik nog wel even doorgaan met alle onzin die ik in de loop van de jaren gehoord heb.
snelle 33´s en onderdelen er voor koop je bij:
Louis Hutzezon
A-Repair
of bij mij
nou goed dan dan geef ik één goede tip:Waar slaat dit nu weer op? Stel ik nu zulke idote vragen? Ik weet weinig van racen af, dat klopt maar leg dan gewoon uit wat de voor - en nadelen zijn of zeg gewoon niets als het echt zo dom is maar waarom moet het op deze manier?Ik zou toch ook echt voor de 4x4 gaan en even doorsparen voor een lichtmetalen onderblok. of de voorwielaandrijving er af halen en alleen het achterste diff. gebruiken. een 33 motor hoort te ploffen bij het gas loslaten en zo kan ik nog wel even doorgaan met alle onzin die ik in de loop van de jaren gehoord heb.
snelle 33´s en onderdelen er voor koop je bij:
Louis Hutzezon
A-Repair
of bij mij
Vergelijk de rondetijden eens met de tijden van een bmw e30 ofzo.
Die auto is bloedsnel en absoluut FWD.