Morsche's AR145 1.4TS Nieuw: QV-Skirts e.d.!
Geplaatst: di mar 02, 2010 22:16
Hallo allemaal,
nou eindelijk mijn eigen auto!
Na een aantal jaar nadenken wat ik eigenlijk wilde hebben, "een straat driftertje voor pur funfactor of toch een auto met meer klasse, karakter en comfort"
Ik ben toch maar voor de auto met meer klasse en comfort gegaan omdat ik toch wel lange stukken moet rijden en en het wel lekker is met vakantie. Als ik een straat driftertje gekocht had dan had ik het wel geweten. Veel gummen en veel geld spenderen aan onderdelen en banden
Nu gaat het geld naar de auto verder mooi maken en beetje geluid uit krijgen en voor de rest, liters aan benzine en ev. nodige onderhoud
De auto is aardig goed aangekleed met elektrische spiegels, elektrische ramen, airco met climate control, stuur bekrachting enz enz..
(mee specs: http://www.autoweek.nl/carbase_data.php ... 0&cache=no )
Het is niet per se een race auto geworden want dan had ik wel voor de QV gegaan met de 2000cc motor gegaan maar deze 1.4TS 16v motor levert toch nog 105PK op.
Verder wil ik er een K&N open filter in en iets aan de uitlaat gaan doen(Ragazzon 2x80mm)
Na deze motor tjoening schat ik hem wellicht op 110-120pk, misschien meer.
Wat ik verder nog wil:
- mistlampen vervangen(DONE),
- nieuwe originele auto matten,
- nieuwe emblemen,(DONE)
- origineel lederen stuur,(2/2DONE)
- zij-strips verwijderen(DONE)
- AR145 Junior velgen,(DONE)
- AR ventiel dopjes,
- K&N open filter,(2/2DONE)
- einddemper Ragazzon 2x80mm+CSC demperloze middenpijp(DONE 2/2)
En in de toekomst de auto nog eens goed over laten spuiten, heb toch aardig wat steenslag, verder wat kleine oppervlakkige blanke lak schade op de motorkap, linker spatboard heeeeeeeeeeeel licht andere kleur,
rechts achter iets doffer dan de rest.
En voor de rest hier en daar een krasje en van die zeer vervelende deur putjes.(van die domme vrouwen die niet opletten met in/uitstappen met de deur op te swaaien)
Voor de rest is het exterieur, interieur en de motor e.d. zeer goed en netjes onderhouden.
Tijd voor Feauteau's:
Dat was het volgens mij
nou eindelijk mijn eigen auto!
Na een aantal jaar nadenken wat ik eigenlijk wilde hebben, "een straat driftertje voor pur funfactor of toch een auto met meer klasse, karakter en comfort"
Ik ben toch maar voor de auto met meer klasse en comfort gegaan omdat ik toch wel lange stukken moet rijden en en het wel lekker is met vakantie. Als ik een straat driftertje gekocht had dan had ik het wel geweten. Veel gummen en veel geld spenderen aan onderdelen en banden
Nu gaat het geld naar de auto verder mooi maken en beetje geluid uit krijgen en voor de rest, liters aan benzine en ev. nodige onderhoud
De auto is aardig goed aangekleed met elektrische spiegels, elektrische ramen, airco met climate control, stuur bekrachting enz enz..
(mee specs: http://www.autoweek.nl/carbase_data.php ... 0&cache=no )
Het is niet per se een race auto geworden want dan had ik wel voor de QV gegaan met de 2000cc motor gegaan maar deze 1.4TS 16v motor levert toch nog 105PK op.
Verder wil ik er een K&N open filter in en iets aan de uitlaat gaan doen(Ragazzon 2x80mm)
Na deze motor tjoening schat ik hem wellicht op 110-120pk, misschien meer.
Wat ik verder nog wil:
- mistlampen vervangen(DONE),
- nieuwe originele auto matten,
- nieuwe emblemen,(DONE)
- origineel lederen stuur,(2/2DONE)
- zij-strips verwijderen(DONE)
- AR145 Junior velgen,(DONE)
- AR ventiel dopjes,
- K&N open filter,(2/2DONE)
- einddemper Ragazzon 2x80mm+CSC demperloze middenpijp(DONE 2/2)
En in de toekomst de auto nog eens goed over laten spuiten, heb toch aardig wat steenslag, verder wat kleine oppervlakkige blanke lak schade op de motorkap, linker spatboard heeeeeeeeeeeel licht andere kleur,
rechts achter iets doffer dan de rest.
En voor de rest hier en daar een krasje en van die zeer vervelende deur putjes.(van die domme vrouwen die niet opletten met in/uitstappen met de deur op te swaaien)
Voor de rest is het exterieur, interieur en de motor e.d. zeer goed en netjes onderhouden.
Tijd voor Feauteau's:
Dat was het volgens mij