mijn GTV6
Geplaatst: wo jul 27, 2005 23:43
nou ben dus begonnen aan de restauratie van mijn in januarie aangeschafde GTV6 uit 1984 met 120000 km op de klok.
de auto zat al zoiezo een vrachtwagen met exstra onderdelen bij dus dat is goed ( of niet natuurlijk )
Maar goed heb nu 4 weken vakantie en ben begonnen in eerste instantie om de auto aan het eind van mijn vakantie APK klaar te hebben!!!!! ( NIET dus)
had er al in gereden en reed opzich goed alleen de nog orginele koppeling bleef af en toe vast zitten de auto had dan ook al 5 jaar stil gestaan en de handrem kabel liep aan tegen de cardanas viel allemaal mee ff de dion er onder vandaan en aan de gang dan maar.
heb inmiddels alles op de dion vernieuwd rubbers van de remklauwen waren verteerd dat zegt genoeg denk ik maar goed nw remmen klauwen gereviseerd nw koppeling koppelings cilinder gereviseerdnw slangen powerflex bussen in de watt stang en gaan
niet dus heheb de onder kant gedaan en toen ben ik de bumpers gaan demonteren heb daarna gelijk maar een lasapparaat geregeld!!!!!!
al met al ga ik nu dus alles goed aanpakken en hopen dat ze volgend jaar voor de zomer een keureing en een nw laklaag heeft heb de binnen schermen al gelast maar ga de motor er nog uithalen want het motor ruim was gespoten met tectyl door de vorige eigenaar en wil alles goed schoon maken en netjes spuiten.
dit word dus iets meer werk als 4 weken maar goed volgend jaar weer een mooie GTV6 erbij op de weg
wordt vervolgt.......
de auto zat al zoiezo een vrachtwagen met exstra onderdelen bij dus dat is goed ( of niet natuurlijk )
Maar goed heb nu 4 weken vakantie en ben begonnen in eerste instantie om de auto aan het eind van mijn vakantie APK klaar te hebben!!!!! ( NIET dus)
had er al in gereden en reed opzich goed alleen de nog orginele koppeling bleef af en toe vast zitten de auto had dan ook al 5 jaar stil gestaan en de handrem kabel liep aan tegen de cardanas viel allemaal mee ff de dion er onder vandaan en aan de gang dan maar.
heb inmiddels alles op de dion vernieuwd rubbers van de remklauwen waren verteerd dat zegt genoeg denk ik maar goed nw remmen klauwen gereviseerd nw koppeling koppelings cilinder gereviseerdnw slangen powerflex bussen in de watt stang en gaan
niet dus heheb de onder kant gedaan en toen ben ik de bumpers gaan demonteren heb daarna gelijk maar een lasapparaat geregeld!!!!!!
al met al ga ik nu dus alles goed aanpakken en hopen dat ze volgend jaar voor de zomer een keureing en een nw laklaag heeft heb de binnen schermen al gelast maar ga de motor er nog uithalen want het motor ruim was gespoten met tectyl door de vorige eigenaar en wil alles goed schoon maken en netjes spuiten.
dit word dus iets meer werk als 4 weken maar goed volgend jaar weer een mooie GTV6 erbij op de weg
wordt vervolgt.......