Om mijn 16vtje in leven te houden moet ik helaas overgaan tot het overbouwen van de totale auto in een andere carroserie. Dus laat ik dat dan maar gaan doen.
Ik heb vorige week een 93 Imola gekocht om die als carroserie te gaan gebruiken en me 16v opnieuw te bouwen en een 2de leven te geven. Ik zal vanavond foto's maken van beide auto's en hier plaatsen. Ik hoop dat er ook interesse's voor zijn om het te volgen.
Ik gaat de auto van de grond toe opnieuw opbouwen. Dat betekend eerst strippen van de Imola en volgende week strippen van de 16v. Daarna zal alles incl. binnenkanten en motorruimte gespoten worden in de Alfa Rosso. Motor zal ook worden aangepakt , het schoonmaken en spuiten van eventuele delen. ( Niet autostyle 20 kleuren ) maar gewoon netjes. ook technische zaken zoals distributie ,koppling ,veren.schokdempers remmen etc etc zal worden vernieuwd/verbeterd. hoop onderdelen zaten al in me 16v dus die hoef ik niet aanteschaffen.
Ook de body zal worden aangepakt zoals de bodem. Audio word overgebouwd en dat is ook wel een leuke topic. En als tegen de tijd de wagen helemaal klaar is laat ik hem taxeren. heb ik ook eens gedaan met een zwarte 16v uit 92. die was 2 jaar geleden getaxeerd op 6500 euro. maar daar was aan technisch vlak en ook de binnenkant niets aan gedaan. Ik hoop dat ik hem nog eens kan zien want ik hem hem verkocht. Mischien dat iemand hier op het forum hem in bezit heeft. Ik weet alleen dat hij in Friesland rijdt.
KENTEKEN IS FL TB 41.
Vanavond zal ik de eerste foto's gaan prb te plaatsen hier. Alleen de vraag ff hoe zie ik nu. Mischien dat iemand me ff een berichtje kan sturen met uitleg dan komt dat ook wel weer goed.
Grt Nico.