Komt uit Frankrijk, 1984, 2.0, Rosso veneziano .....


Eerst snel wat onderdelen scoren, loopt redelijk beroerd .......
Grts, Eric
Carb-rubbers en koppakkingset zijn al in bestelling ....... stond op het "to do" lijstje.Hou de carb-rubbers in de gaten als je niets van de historie weet.
Weet het wel ....... eerst rijdend zien te krijgen, daarna het uiterlijk aanpakken met andere velgen en een ietsie pietsie lagermooie dame op leeftijd jammer van die velgen niet echt uit die tijd vond het staal wat er standaard onder zat ook niet slecht staan
ciao jan
Inlaatrubbers zijn rot, achterstallig onderhoud, dus het zekere voor het onzekere nemen. Ze hebben er al aan gefreubeld met nieuwe bogies, kabels, verdeelkop en verdeler ..... en toch loopt hij met moeite op 3 poten .....Maar mankeert er zoveel aan dan? Hij ziet er keurig uit!
Klinkt bekend, mijn Jet was soort gelijk na 15 jaar stilstand.Inlaatrubbers zijn rot, achterstallig onderhoud, dus het zekere voor het onzekere nemen. Ze hebben er al aan gefreubeld met nieuwe bogies, kabels, verdeelkop en verdeler ..... en toch loopt hij met moeite op 3 poten .....Maar mankeert er zoveel aan dan? Hij ziet er keurig uit!
Verder het " salon " uitbouwen en eens ontsmetten, en nog een paar van die opknap karwijtjes, remmen eens openmaken voor de lol ..... en wie weet wat nog .....
Grts, Eric