hierbij een overzicht na 2 maanden bouwen
ik ben eerst begonnen met het kaal trekken van de body de auto had ik gratis afgehaald in Hoogkerk stond toen hier een stuk op het forum heb ik op gereageerd
2e stap was de roest verwijderen en lassen ondertussen kwam mijn beste alfa friend Kai regelmatig kijken
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
hij helpt met de electronica
heb van Jacco van JS en Gsan ook de nodige support om dit polan te gaan realiseren en daar ben en blijf ik hen ook zeer dankbaar voor.
Ik zal; proberen voor het eerst een foto te plaatsen anders kunnen jullie het uitgebreid bekijken op www.alfetta.nl
[IMG]javascript:Plaatje('pictures/Steves Giulietta Racer/Racer Voorkant.jpg');[\IMG]
deze is een aanblik voorzijde met de kooi
[IMG]javascript:Plaatje('pictures/Steves Giulietta Racer/Racer cabine 2.jpg');[\IMG]
deze is aanblik binnenzijde cabine
[IMG]javascript:Plaatje('pictures/Steves Giulietta Racer/todays pics ! 014e.jpg');[\IMG]
[IMG]javascript:Plaatje('pictures/Steves Giulietta Racer/racer fuel bulkhead.jpg');[\IMG]
[IMG]javascript:Plaatje('pictures/Steves Giulietta Racer/racer cabine.jpg');[\IMG]
[IMG]javascript:Plaatje('pictures/Steves Giulietta Racer/Racer bulkhead rem.jpg');[\IMG]
[IMG]javascript:Plaatje('pictures/Steves Giulietta Racer/DSCF0512.JPG');[\IMG]
[IMG]javascript:Plaatje('pictures/Steves Giulietta Racer/DSCF0523.JPG');[\IMG]
[IMG]javascript:Plaatje('pictures/Steves Giulietta Racer/DSCF0510.JPG');[\IMG]
Dus Alfa vrienden
koop aub mn alfetta 3.5
en als iemand een auto ambulance werkloos in de schuur heeft staan ik heb al die dingen nodig
en doe het allemaal met een klein budget
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)