Hallo allemaal.
Vanaf december ben ik de trotse eigenaar van deze zwarte v6.
Heb hiervoor een jaar of 7 in een 155 gereden maar dat was het niet helemaal.
Toen ik in de 75 stapte was het net of ik thuiskwam.
Kilometerstand om en nabij 291000.
Wat heb ik er al aan gedaan.
Spruitstuk vervangen. Deze was gescheurd.
Versnellingsbakrubbers vervangen. Had ik nog nooit gedaan dus dacht ik zo maar even te gaan doen.
Ben drie dagen aan het worstelen geweest. Lekker op de oprit op oprijbokken van de automat.
Dan was een brug wel erg welkom geweest.
Een elektrische antenne gemonteerd. De eerste dagen wel 100 keer de radio aan en uitgezet.
Lekkage in achterlicht verholpen dankzij AlfettaOwner.
Distributieriem is vervangen.
Op het moment zijn de skirts en achterste spatbordverbreders eraf en ben ik alles in de rx aan het
zetten. Ik zag gelijk dat er al enig laswerk in de wielkast en wielkastranden verricht waren. Dat
was wel erg prettig. De kofferbak moet nog onder handen genomen worden want die is erg krokant.
Moet ik nog maar even zien hoe ik dat ga doen. Heb nog nooit gelast.
Verder wil ik nog kleine dingen aanpakken zoals andere achterdeuren erin. Zijn aardig rottig aan de binnenkant.
Ik moet nog een knopje hebben voor in het console bij de raambediening. Een langwerpig knopje die niks doet.
Hemeltje is doorgezakt en de bekleding van het schuifdak is eraf waardoor ik naar een gezellig bruin dakje kijk.
De kap die om het stuurhuis zit moet ik nog vervangen. Alle bevestigingspunten voor de schroefjes zijn eraf.
Eigenlijk wat kleine dingetjes allemaal. Ik zal foto`s plaatsen van mijn bezig heden en tips en tops zijn altijd welkom.