

Omdat het ding de hele straat in een lichtblauwe walm hulde nadat ie een paar minuten startionair stond te draaien heb ik e.e.a. getest. Compressie was prima maar de turbo was stuk en omdat mijn lagerschalen ook enigzins "ingegreppeld"waren heb ik het hele blok er maar uitgehaald en weggebracht ter revisie. Ik kreeg hem in 4 dozen vol onderdelen weer terug. Na een paar avondjes frutten met zuigerveren, lagerkappen, pakkingen enz zat ie weer in elkaar ( foto's volgen zodra ik weet hoe dat moet). Afgelopen week heb ik het blok weer op zijn plek gelegd en alles er verder opgebouwd op de tussenas en de uitlaat na.
Inmiddels staat ie andersom in de garage met zijn achterpootjes in de lucht. De volgende stap is de gehele achterwielophanging incl bak er onder vandaan halen. Ik moet lagers en ophangrubbers vervangen en als ik de handel er dan toch onder vandaan heb ga ik ook de bak openmaken en de synchro's bekijken en zonodig vervangen.
Ik hoop hem in maart bij de RDW te kunnen aanbieden. Dan kan ik gaan inrijden, de kleine kwaaltjes eruit halen en dan moet ie in mei mee naar de Mille M.
wordt vervolgt.