Op het alfetta-transaxle-forum staat ie al, hier ook maar even mijn nieuwe project posten dan....
Wat allemaal moet gebeuren:
Achterpaneel vervangen (heb ik er bij)
Deuren vervangen (of veel laswerk) Op foto is het minst erge stukje
Rechter spiegelkapje vervangen (al geregeld)
Scharnieren kofferdeksel aanpakken (rechts is erger dan links)
Verder nog wat oppervlakkige dingetjes, kleine blaasjes e.d.
In het vooronder zijn wat reparaties gedaan die allemaal even goed nagekeken moeten worden.
Iets wat niet "moest" gebeuren maar wat ik toch gedaan heb...
Massaslot aangebracht, nooit meer last van lege accu!
Zal morgen even foto's maken, heb namelijk een alu plaatje op de plaats waar de radio zat gemonteerd. Daarin het massaslot en een startpaneeltje, dus met startknop en zo'n helicopterschakelaardingetje
Vanaf de accu een kabel naar de middenconsole getrokken en aangesloten op het massaslot, vanaf het massaslot met een kabel door het schutbord en aangesloten tussen de "plusverzameling" en de "massaverzameling". Werkt perfect!
Startpaneeltje en massaslot
Kabeldoorvoer naar motorruimte, nog even netjes wegwerken en ook dat is klaar.
Massa-aansluiting in het vooronder.
Tja, hoe gaan we dat es voor elkaar bakken... Even een beugel maken die k monteer onder de bumpersteun, hoef ik ook geen gaten in de bumper te maken enzo. Ja ze komen er allemaal op, ik ben gek op lampen, zie mijn vorige lampenbak
Sinds afgelopen vrijdag weer een verse APK (na vervangen van 1 remklauw achter). Heb de remmen nu 3 maal ontlucht en toch gaan de remmen achter na een km of 15 weer vast zitten. Na een kwartiertje stil staan en laten afkoelen komen ze weer los en kan ik weer verder. Ook voel het rempedaal aan als een spons, iemand een idee?