Is goed spul maar wel sterk. Probeer eerst op een klein plekje. Het werkt zeker maar wel voldoende tijd voor nemen en niet te grote oppervlaktes in 1 keer willen doen.
Met dat spul van commandant moet je letten op het nummer dat er op staat. Des te lager het nummer des te sterker het spul is. Dan is het uitkijken dat je niet teveel lak wegpoetst (vooral op hoeken en kanten erg link). Napoesten moet altijd met een hoog nummer (7) om hoogglans te krijgen.
Commandant 3 (groen blik, of is dat 4?) is behoorlijk gemeen spul... Maar dat is ook niet scratch-remover, dat is commandant 5 volgens mij.... Als je een groen blik in gedacht had moet je dat echt niet doen indien je lak nog netjes is en niet verkleurd, vaal etc. Als je het groene blik gebruikt haal je namelijk een klein beetje van je lak af.. Dus je poetsdoekje krijgt dezelfde kleur als je auto... En dat is echt alleen noodzakelijk bij een hele slechte lak. En reken dan maar in kramp in je armen, bij mijn 33 was dat noodzakelijk toen ik dr kreeg, 7 uur bezig geweest met poetsen.
Dit is nr. 5. Het groene blik heb ik reeds een keer gebruikt en spierballen mee gecreeërd. Had wel een goed resultaat overigens. Zal voorzichtig zijn met deze remover!
Met met Commandant uit het groene blik. Vervolgens met Turtle Wax. Sindsdien hou ik dr steeds bij met Turtle Wax, begint ook zn vruchten af te werpen, de 'spinnenwebjes' van de Commandant zijn een stuk minder geworden inmiddels.
Commandant 5 is prima! EDen tijdje terug een roze 33 weer rood mee gekregen, maar wel erg lang over gedaan. Het dan en de motorkap wel een twee/ drie ker gedaan, voordat het resultaat bevredigend was! Maar die was dan ook wel erg roze. Spierpijn na een dag noeste arbeid. En toen moest ie nog in de was gezet worden! Pffffffffff, maar ze is wel mooi geworden.
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!
Je bedoelt toch niet die poetsmachines die je voor 12€ kunt kopen
Ondingen zijn het, te weinig toeren en kracht.
Je kunt wel speciale poetmachines huren waarmee het wel een heel stuk beter gaat
Heb een poetsmachine van Automat gekocht a 29,95 euro. Hopelijk voldoet deze? Verder ga ipv Commandant scratch remover de schatch remover van Maguier gebruken. Wordt a.s. zondag want afgelopen zondag niet aan toegekomen. Dus blijven duimen voor droog weer!!!!!