Eindelijk mag ik dus weer op het forum ene project neerzetten.

De Auto:

Helemaal standaard, alleen gechipt door Van der Wereld.
Ben niet helemaal thuis in welke opties er allemaal zijn, maar deze GTA heeft in ieder geval de 330mm schijven gekregen, mag ik plaatsnemen op een zwart lederen interieur, wordt ze bewaakt door een klasse 3 alarm en heb ik de originele alfa navigatie unit. Weet wel dat deze geen xenon, dakraam of verwarmde stoelen heeft, wat ik in andere GTA's wel ben tegen gekomen.
De verlanglijst wat bestaat uit de standaard elementen: uitlaat, inlaat, onderstel, remmen en overige:
Een RVS sport einddemper welke niet te veel geluid produceert en de standaard uitstraling benaderd. (standaard einddemper is niet meer de beste)
Ik heb al een set gekocht en uitgeprobeerd (http://forum.alfaclub.nl/viewtopic.php?f=1&t=74446" onclick="window.open(this.href);return false;), maar ben duidelijk wat ouder geworden en te veel geluid is niet meer mijn ding. Overigens klonk de busso dan wel als een Ferrari

Luchtinlaat, ben me nog aan het inlezen wat er allemaal aangepast kan worden en waar het allemaal te koop is. Van carbon inlaat pijpjes met een iets grotere diameter, carbon inlaat met eventueel grotere gasklep tot aan een vervangingsfilter (BMC of zoiets). Uiteraard speelt geld hierin ook een rol, het moet leuk blijven en iets toevoegen.
Een fatsoenlijke schroefset, heb er 1 gekocht: KW RVS variant 3. Deze ga ik op mijn gemak eerst netjes maken en met de tijd komt hij onder de 147. Foto's volgen vast een keer in dit topic, maar als voorbeeld:

Veerpootbrug, mijn voorkeur is een composiet om niet onnodig extra gewicht mee te slepen. Echter heb ik geen onbeperkt budget (dan had ik waarschijnlijk ook geen GTA gekocht

Remmen, er zitten al de 330mm schijven en klauwen op de GTA. Maar om het stopvermogen te verhogen en te behouden wil ik nog andere blokken monteren.
De standaard navigatie unit heeft niet standaard de mogelijkheid voor bluetooth. Ben er nog niet uit of ik een module ga aansluiten zodat ik bluetooth (en eventueel USB) heb op de standaard navigatie of dat ik een andere radio unit erin zet. Ik vind juist het standaard spul er mooi inzitten, het is dan wel wat gedateerd maar ook minder diefstal gevoelig naar mijn idee.
Topic wordt vervolg