![d'oh! #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
deze motor wil ik in zijn geheel trippen en dan opnieuw opbouwen, zodat je uiteindelijk een verse motor heb die eventueel wat getjuuuned is
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
Het plan:
- motor demonteren
- motor (+onderdelen die hergebruikt gaan worden) een grondige schoonmaak beurt geven.
- motor nat laten stralen (Denk ik..)
- afgebroken bougie verwijderen
![d'oh! #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
- cilinderkop aanpakken
- de hele zooi laten balanceren
- en etc...
Opbouwen van de motor (onderdelen):
- Nieuw vliegwiel
- Nieuwe oliepomp? -> moet deze vervangen worden ivm ander carter, is het verstandig deze te vervangen?
- Breed carter -> is mij nog niet helemaal duidelijk of elk willekeurig carter geschikt is (1300, 1600, 1750....) begreep dat het ook belangrijk is om de oliepeilstok in de gaten te houden
- Nieuwe (hoge comp.) zuigers
- Nieuwe bussen (is het verstandig om deze gewoon te vervangen?)
- verse waterpomp
- etc..
Ik dacht zelf om er ook andere nokkenassen in de zetten, maar ik vermoed dat dat voor een beginner misschien iets te veel van het goed word? Net zoals 45 mm carbs..... (geld is natuurlijk ook een dingetje...) misschien is dat een mooi vervolg project....
![Afbeelding](https://myalbum.com/photo/ZjGezILxT7tJ/360.jpg)
![Afbeelding](https://myalbum.com/photo/Ff5Nh7UjcB98/360.jpg)
![Afbeelding](https://myalbum.com/photo/Tm3az8kA2umJ/360.jpg)
![Afbeelding](https://myalbum.com/photo/jikfEkAUIOs0/360.jpg)
![Afbeelding](https://myalbum.com/photo/lnZMR8S2CzH3/360.jpg)
![Afbeelding](https://myalbum.com/photo/TgXSTmeAJfJX/360.jpg)