Origineel maken:
Originele grille spuiten en plaatsen
Additionele Renault Gt Turbo intercooler verwijderen en intercoolersysteem origineel maken
Ik heb de meeste spullen 'gescoord' (dankjewel Usato). Moet ze alleen nog ophalen
Vervangen/repareren:
Achterspoiler (is dik) (gescoord, nog af te halen)
Oranje achterstrip (verweerd)
Hemeltje (zwarte

Zonneklepjes (dik geworden) (liggen bij Yuri)
Toerenteller (geeft te weinig aan)
Lampje remmerij op de display (blijft branden)
Voorbumper vastzetten (hangt)
Verbeteringen:
Turbo vervangen door turbo welke eerder inkomt.
Uitlaatsysteem van een grotere diameter plaatsen (3 inch all the way??)
Motormanagementsysteem "aanpassen"
Onderstel, kijken wat ik kan verbeteren na plaatsing van betere velgen en banden
Velgen en banden:
Besluit over de velgen is gevallen. Ik heb splinternieuwe Ronals turbo gescoord. Moest wel nog 2 setjes Borbets afnemen (zie te koop) om ze te krijgen. Met die velgen blijf ik het dichtst bij het origineel EN sommige van de racers uit die tijd. De velgen zijn 7 x 15, hebben een ET van 25 dus steken een centimetertje verder naar buiten dan de telefoonschijf Ronals onder de V6. Wat betreft de banden, zal ik er een polletje aan wagen? Onder de V6 heb ik MIchelins Pilot Sport (Exalto tegenwoordig), en zweer al jaren bij deze band vanwege de natweer eigenschappen. Bij de Evo (droogweer auto) ben ik van zins Bridgestones aan te schaffen? Commentaar en ervaringen anyone???
Oh ja, en ik moet mijn vrouw nog vertellen dat ik deze auto aan het wagenpark heb toegevoegd.. Tips?? Misschien over de kerst heen tillen in verband met de "in de mensen een welbehagen" gedachte.....
Groet, Klaas