De Giulia staat hier al een paar maanden en heb er lekker mee gereden inmiddels, onder andere vanuit Van Neerijnen met het 60-jarig jubileum van de Giulia. Rijdt als een tierelier.
Alles werkt op zich prima, op termijn de startmotor vervangen, die heeft af en toe kuren, ik heb een TS-startmotor liggen. Misschien voor 1 tandje hoger zetten, zitten nu Alfaholics C-veren onder in ondiepe schotels. Achter B-veren, lekker laag en loopt normaal gezien met 2 man erin niet aan.
Interieur is de 1e klus, is nu een zwart allegaartje, voorstoelen en deurkaarten van een Nuova, achter een bank van een Super met de correcte deurkaarten. De achterbank die scheuren vertoont, niet het juiste type voor de auto maar daar maak ik me dan weer niet druk over, er is toch al niet veel meer origineel.
Deurpanelen zijn voor van een Nuova en achter wel correct, dat worden 4st van de correcte op termijn is het plan. Valt toch tegen om die lijnen erin te krijgen, die worden er warm in gewalst of gestikt, maar zelf stikken gaat hem met vinyl niet (netjes) worden in elk geval.
Dan zit er op de B-stijl een stukje wat wat verleden verklapt, ik heb er ook foto's van toen in '88 er een nieuwe vloer in is gelast. Deze kleur icm bianco spino moet het worden.
Het vreemde is alleen dat je kant en klare deurkaarten overal en nergens kunt kopen, behalve in rood. Achterbankbekleding is ook geen probleem. Maar de leverancier van de achterbankbekleding kan deurkaarten laten maken (met de juiste lijnen en nieuwe chroomstrips) en vinyl leveren waarmee ik zelf de voorstoelen kan laten doen, dan is wel alles in exact dezelfde materialen bekleed en daar is ook wat voor te zeggen.