Ff een update.
Ik zal trouwens ff samenvatten wat eigenlijk de bedoeling van het projects is.
In de eerste plaats moet ie ( nog ) RDW gekeurd worden, Ik moet nu zorgen dat alles werkt en straat legaal maken, dus ik kan niet al te gek doen. Want uit eindelijk moet het een circuit auto worden maar niet tot op het bot.
Ik wil wel gewichts besparing ed doen, maar het moet toch een functionele auto blijven, bv geen rolbeugel en plastic ramen, maar wel zonder achterbank en allerlei electrische fratsen
Plan van aanpak:
Eerst het electrisch deel helemaal nalopen en fixen, en daarbij een beetje met luchthuishouding van de motor aan de gang
http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic.php?t=8809
De carroserie is in uitmuntende staat ( heb nog geen roest gevonden ) en het blok lijkt recentelijk gereviseerd wat erg prettig werkt ( geen olie en smeer )
Heb de afgelopen het dashboard en kachel eruit gehaald / schoongemaakt en gereviseerd, en "rare bedrading" eruit gesnoeid.
Hier een paar foto's
Dit is de kachel ( duuh ) maar ik las laatst hier iemand die er kogellagers in gezet had.......
En de turbo ecu print was gebroken
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
lijkt of net voor transport nog ff de Prom hebben gewisseld en bij het terug plaatsen van de print in de behuizing de print gebroken "lompe koeien"
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Dus die heb ik gesoldeerd. En dit is dus de reden dat ik eigenlijk de hele auto eerst naloop of er nog meer van dit soort fratsen zijn......
Lex.