Wat is dat toch met die HTS-ers autotechniek en 75's? Misschien moeten we een clubje oprichten van ex-HTS-A-ers met een (of meer Mr. Green ) 75 (s)
Ik ben wel HTS-er, alleen geen autotechnieker... mag ik dan ook meedoen, en zonder 75
mag ik wel mee doen dan? Ook een beetje ex HTS-er met mn 1/2 jaar op de HTS-A in Arnhem
nu MTS trouwens
én een 75
ik ben dus ook nog student, heb heel lang zitten twijfelen of ik wel of geen auto moest kopen (op mn 18e werdt het me door mn ouders onmogelijk gemaakt financieel..) maar heb sinds september mn eerste auto, de 75 dus en hij bevalt me heel goed! ben nu n half jaar 20 en heb dus heel lang rondgekeken voor een auto en wou absoluut geen golf ofzo.. trekt me totaal niet!
ik heb ook wel wat kosten gehad aan mn auto (en komen er nog wel wat aan) maar dat weet je van te voren als je een wat oudere auto koopt..
heb ook zó vaak te horen gekregen dat n alfa kopen t domste was wat ik kon doen (door golfrijders) en dat ik dus beter n golfje kon kopen.. ja hoor, vast! maar dan zonder rijplezier!
elke keer weer als ik in mn 75 rij vind ik het geweldig! moest strax ff kort draaien op n niet te brede weg.. t was goed nat dus ff goed gas erop, koppeling laten komen en hoppa! neusje de kant op waar ik heen wou
dat is echt zo gaaf als je dat doet
(oke, zijn er zat die dit totale verkrachting van een alfa vinden)
ik zou zeggen, ga eens rijden in een 75/22 (75 niet als ie je uiterlijk totaal niet aanstaat) want t is natuurlijk ook belangrijk hoe t model er uitziet!
succes met je zoektocht!