ik heb een 166 op het oog. ga vanavond kijken.
iemand nog tips waar ik zeker op moet letten
groet
Distributie termijn, nokkenasversteller bij TSen, krakende draagarmen voor en dweilende achterkant bij de eerste modellen.ik heb een 166 op het oog. ga vanavond kijken.
groet
bedankt !Distributie termijn, nokkenasversteller bij TSen, krakende draagarmen voor en dweilende achterkant bij de eerste modellen.ik heb een 166 op het oog. ga vanavond kijken.
groet
niemand...?bedankt !Distributie termijn, nokkenasversteller bij TSen, krakende draagarmen voor en dweilende achterkant bij de eerste modellen.ik heb een 166 op het oog. ga vanavond kijken.
groet
Hoe lang gaat zo'n "nieuwer TS motor" eigenlijk mee, zijn deze betrouwbaar op de nokkenasversteller na ?
ik krijg hier geen vinger achter, ja de TS uit een 75 is betrouwbaar dat weet ik, dan zou een nieuwer model motor toch beter moeten zijn...
Volkomen mee eens: Die achteras hebben ze later aangepast. Evenals die van de Peugeot 607. Die bleef ook niet in het spoor aanvankelijk.
Distributie termijn, nokkenasversteller bij TSen, krakende draagarmen voor en dweilende achterkant bij de eerste modellen.