![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Heb hier een 1600 Veloce staan en een latere.
Diepte schermen kun je het beste zien recht van de zijkant!
Tja, die foto's in de kassen spreken boekdelen denk ik? Laat ik vooropstellen dat mij geen onzinverhaal op de mouw is gespeld hoor. Het enige dat me werd verteld is dat het voor zover bekeken een goede, harde, auto was met wat cosmetisch werk. Maar ik denk dat ik verder kijk naar een exemplaar waarbij alles matched. Ook al is mijn droom dat ik ooit nog eens een GTA replica zou willen maken, wil nu wel een compleet origineel exemplaar hebben.en we weten ineens waar ie staat..![]()
That's true, maar zo'n GTA ziet er zo cool uit! Enfin, eerst sowieso maar eens gaan rijden en dan zien wat we gaan doen. Misschien dat ik ervoor kies om alleen maar stealthy wijzigingen aan te brengen, wat mods aan onderstel, misschien een 2l Nord blok. En dan de originele spulletjes bewaren (een 1300 blokje kan ik thuis ook nog wel ergens stallen).Ziet er goed uit zo op deze foto. Nette onverprutste auto?
Waarom niet lekker zo laten? Evt lekkere 1750 in het vooronder. Kan je altijd weer terug wisselen.
Volgens mij zijn er ondertussen meer gta replica's dan gewone brienvenbusjes.![]()
Gr, DJ