Raimon
Guru
Guru

RE: LET OP!!!!! OPLICHTERIJ (officiele)ALFA ROMEO DEALERS.

do feb 09, 2006 21:51

Nieuwe leden zouden altijd meer dan welkom moeten zijn, maar als je je hier alleen aanmeldt om je gal te spuwen en beschuldigingen in het rond te smijten... Je kan je afvragen of dat een goede beweegreden is om aan een forum deel te nemen...
156 SW 1.9 JTD

Remco S
Guru
Guru

Re: LET OP!!!!! OPLICHTERIJ (officiele)ALFA ROMEO DEALERS.

do feb 09, 2006 22:49

(elke boef/oplichter kan in principe dus dealer worden)

[/b]
tegenwoordig kun je niet zomaar meer dealer worden (zeker geen alfa dealer)
en mocht je uiteindelijk dealer worden, zorg dan maar voor een goed gevulde bankrekening om het speciaal gereedschap te kunnen kopen, cursusen kunnen volgen en niet te vergeten bij elk nieuw model de showroom weer voor duizenden euro's aan te passen.

Woody34
Advanced Member
Advanced Member

Re: RE: LET OP!!!!! OPLICHTERIJ (officiele)ALFA ROMEO DEAL

do feb 09, 2006 23:25

Al met al hebben jullie een nieuw forumlid i.i.g. weer de mond gesnoerd. Deze meneer zal waarschijnlijk niet meer posten.

BRAVO!!

Dat had ook anders gekund heren.
Hij had het als eerste post ook iets fatsoenlijker neer kunnen posten,en zoals ieder verhaal heeft ook dit verhaal twee versies.En zullen beide versies een beetje gelijk in zich hebben........................................

En gelijk iemand van oplichterij beschuldigen is wel een hele zware beschuldiging.
Daar heb ik het ook niet over. Als 1 persoon hem daar op wijst lijkt mij dat meer dan afdoende. Dit was bashing.
Proud owner of:
Alfasud Sprint 1.3S 1983

The fun starts where the straight ends.
Afbeelding

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr feb 10, 2006 08:41

Ik was de eerste, dus ik ben onschuldig 8)
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Nicola Nero Fuoco

vr feb 10, 2006 08:43

Als new bie maak ik bezwaar tegen de koprevisie. Voor je het weet heb je een varkenskop.
Werkzaam in de medische sector kom je nog veel meer verschillende versies van een zelfde verhaal tegen.
Een feit in een andere context kan zomaar iets anders betekenen.
Samenvattend, nadenken is ook een vak.

keesH

vr feb 10, 2006 08:55

jezus wat een kinderachtig clubje zeikerds bij elkaar zeg!!

ik zal mijn verhaal nog effe toelichten.
Ik ben dus een alfa rijder van het eerste uur en heb nooit anders gereden( bijna 16 jaar alfa)
ben begonnen met een sud en daarna altijd een 75. sleutel ook nog aan een gt-junior voor de fun
Ik had altijd m'n vaste garage, maar ben vanwege tijdgebrek dus even naar die foute dealer in groningen gagaan.
een fout die ik nooit meer maak.

voor wie het interesseerd, ik heb bij de bovag en de anwb eventjes navraag gedaan.
en het is dus niet de eerste keer dat autodrome groningen zoiets flikt.
ze hebben een reputatie!!!
en die is niet positief.

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr feb 10, 2006 09:00

Aandachtspunten
Ga je een nieuwe Alfa aanschaffen? Waar moet je op letten voor een bepaald model?
--> Vermoedelijk "aandachtspunten" gelezen, maar de omschrijving niet ?

--> vermoedelijk koprevisie gehoord en de andere mogelijkheden niet ?

jezus wat een kinderachtig clubje zeikerds bij elkaar zeg
Als dit de standaard reactie is, na enkele opmerkingen en wat (beschaafd) tegengas, dan kan ik me voorstellen wat die dealer heeft mogen meemaken...... :roll:

figlio del commesso
Advanced Member
Advanced Member

vr feb 10, 2006 10:33

Laten het maar rusten. Kees vindt ons kinderachtige zeikerds, wij vinden z'n eerste post hier niet zo netjes. Daar komen we samen toch niet uit. Laten we het niet op de spits drijven.

Kees, in het verleden is er vaker gesproken over zwarte lijsten e.d., resultaat was dat dealers en garagisten zwart maken erg gemakkelijk is, soms niet op feiten (danwel waarheden) berust, de beschuldige hier geen wederhoor heeft en dat er tegenover iedere nagatieve ervaring er ook positieve staan. Als voorbeeld waartoe het posten van een enkele negatieve ervaring toe lijdt: kijk maar eens op het forum van bv trosradar wat dat voor een zielige bedoeling het dan wordt. Daar wordt ook maar wat geroepen en geschreven, waarbij iedere nuance of zelfreflectie onbreekt.

Je introductie hier was wat 'ongelukkig'. in het Alfa Forum cafe kun je je voorstellen en wat vertellen over je Alfa's. Maak daar gebruik van, zodat we je wat beter leren 'kennen'.

Adios, JR (peacemaker)

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr feb 10, 2006 10:34

Ik sluit me volledig bij de vorige spreker aan ! :thumbs:

Giulia Bianca
Advanced Member
Advanced Member

vr feb 10, 2006 10:44

Kan het niet beter verwoorden 8)
trasforma il meglio in massimo

supermaarten

wo feb 15, 2006 14:16

een paar jaar geleden belde ik een garage op met de mededeling dat: "ik een rotte kop had en of ze een nieuwe/gebruikte kop voor mij hadden liggen..."

mjin familie die in de kamer was kwam niet meer bij van het lachen en ik snapte er niks van...

weer zo een gevalletje van een rotte kop...

;)

Jorix

wo feb 15, 2006 16:43

@Kees: Je bent bij het registreren akkoord gegaan met de Algemene Voorwaarden voor het gebruik van dit forum. In deze voorwaarden staat o.a. deze regel:
... Het is niet toegestaan kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende of sexueel-georienteerde berichten te plaatsen op het forum...
Een persoon of bedrijf uitmaken voor oplichter, al dan niet waar, kan worden opgevat als laster. Dit wordt versterkt op het moment dat je bewust een door een bepaalde doelgroep druk bezochte plek opzoekt om je gal te spuwen. Het is verstandiger om in geval van een conflict te proberen je gelijk te halen bij het betreffende bedrijf en als dat niet lukt via een kort geding, maar niet op een forum zoals deze.

Tevens heb ik zo mijn twijfels bij het volgende:
voor wie het interesseerd, ik heb bij de bovag en de anwb eventjes navraag gedaan.
en het is dus niet de eerste keer dat autodrome groningen zoiets flikt.
ze hebben een reputatie!!!
en die is niet positief.
Het lijkt mij niet gepast als een organisatie als de Bovag en/of ANWB dergelijke uitspraken doet..

Vervolgens moet dit me nog van het hart. Je schrijft:
jezus wat een kinderachtig clubje zeikerds bij elkaar zeg!!
Op het moment dat je op ons forum kwam had je een keuzemoment: meedoen of niet meedoen. Je hebt door je te registreren gekozen om mee te doen, dus had je kunnen weten wat er hier wel en niet gewaardeerd wordt door de overige leden.

Laten we dit anders even als valse start beschouwen; stel je gezellig even voor in het café en laat foto's zien van de Alfa's welke je hebt en gehad hebt, want daar zitten we met z'n allen wel altijd op te wachten.
Mocht je besluiten dat ons nog steeds een "kinderachtig clubje zeikerds" te vinden, laat mij dit dan even weten. Ik neem in dat geval aan dat je niet bij datzelfde "kinderachtige clubje zeikerds" wilt horen, dus zal ik dan gewoon je account verwijderen.

Met vriendelijke groet,

Jorick Schram
Webmaster SCARB

SQUADRA LEO
Guru
Guru

do feb 16, 2006 15:04

Al met al hebben jullie een nieuw forumlid i.i.g. weer de mond gesnoerd. Deze meneer zal waarschijnlijk niet meer posten.

BRAVO!!

Dat had ook anders gekund heren.
Hij had het als eerste post ook iets fatsoenlijker neer kunnen posten,en zoals ieder verhaal heeft ook dit verhaal twee versies.En zullen beide versies een beetje gelijk in zich hebben........................................

En gelijk iemand van oplichterij beschuldigen is wel een hele zware beschuldiging.
Daar heb ik het ook niet over. Als 1 persoon hem daar op wijst lijkt mij dat meer dan afdoende. Dit was bashing.
En daar ben ik het weer mee eens !!!

Leo.
MiTo 1.4 TB Sport
Spider 2.0 S4

Andretti Molletti

do feb 16, 2006 17:34

En daar ben ik het weer mee eens !!!

Leo.
Bashing again...

kan hier geen slot op???

Please?

Terug naar “Aankoop adviezen en aandachtspunten”