Zaterdagochtend wezen kijken bij de grijze Spider. Het gaat niet door, hoewel de auto technisch goed leek, vertoonde het interieur toch aardig wat gebruikssporen (dit weekend Spiders gezien die er van binnen echt mooier uitzagen) en nog wat andere kleine dingen. Hij zat wel mooi in de lak, heb geen roest gezien, kap zag er goed uit en stond op 4 nieuwe banden. Helaas ben ik niet technisch genoeg om zeker te weten of de auto echt goed is en kan al die andere punten zelf niet aanpakken. En voor elk klein ding naar de garage is gewoon te lastig en te duur. Bovendien zit ik met mijn ruim 1m90 erg krap. Een klein stukje ging nog wel, maar een grote afstand wordt lastiger. En het klinkt wat verwend, maar je mist toch ook wel airco, cruise control en een fijne radio. Al met al is het me niet waard alleen om een paar keer per jaar lekker te toeren. Jammer, want de Spider 4 blijft toch 1 van de mooiste auto's die ik ken.
Als je aan dergelijke, oudere auto's wilt beginnen gewoon voor de lol, moet je er denk ik wel zelf wat aan kunnen doen of een handig "mannetje" in de buurt hebben die veel voor je kan doen (of heel veel geld hebben..). Er zit trouwens wel een fijne motor in; lekker soepel, reageert goed op het gaspedaal en een lekker geluid, zeker in hogere toeren.
Filmje:
http://www.youtube.com/watch?v=7Y3Mvqk7 ... ature=plcp