Pagina 1 van 1

166 2,4 JTD 20 V TI

Geplaatst: vr okt 03, 2008 21:02
door DAVE
Heb mijn oog laten vallen op een schitterende zwarte 166 2,4 20 V TI uit 2004 als daily-driver. Heeft er iemand alhier zo ééntje en zo ja wat zijn je bevindingen?

Prestaties, verbruik?

Ben een complete 166 leek, vandaar mijn vraag om wat meer info of ervaringen van 166 bezitters :wink:

RE: 166 2,4 JTD 20 V TI

Geplaatst: zo okt 05, 2008 18:43
door cmva
Roest aan bodem, veerschotels ,subframe, gebroken voorveren,uitgelopen rubbers achteras,niet werkende achterlichten in kofferklep, draagarmen voor,lekkende kachelradiators, niet werkende cruise control, weigerachtige sloten ,kapotte ICS ,scheefstaande leuningen voorstoel, rammelende hoofsteunen, vastzittende remklauwen achter, handremkabel , corroderende handgrepen,afgebroken knoppen alectrische verstelling stoelen, enz
Geen ervaring met diesel

Re: RE: 166 2,4 JTD 20 V TI

Geplaatst: zo okt 05, 2008 18:48
door Paliri
Roest aan bodem, veerschotels ,subframe, gebroken voorveren,uitgelopen rubbers achteras,niet werkende achterlichten in kofferklep, draagarmen voor,lekkende kachelradiators, niet werkende cruise control, weigerachtige sloten ,kapotte ICS ,scheefstaande leuningen voorstoel, rammelende hoofsteunen, vastzittende remklauwen achter, handremkabel , corroderende handgrepen,afgebroken knoppen alectrische verstelling stoelen, enz
Geen ervaring met diesel
:mrgreen:

Re: RE: 166 2,4 JTD 20 V TI

Geplaatst: zo okt 05, 2008 19:25
door Herbieyy
Roest aan bodem, veerschotels ,subframe, gebroken voorveren,uitgelopen rubbers achteras,niet werkende achterlichten in kofferklep, draagarmen voor,lekkende kachelradiators, niet werkende cruise control, weigerachtige sloten ,kapotte ICS ,scheefstaande leuningen voorstoel, rammelende hoofsteunen, vastzittende remklauwen achter, handremkabel , corroderende handgrepen,afgebroken knoppen alectrische verstelling stoelen, enz
Geen ervaring met diesel
:mrgreen:
Kortweg, vrijwel alles :lol: :lol:

Re: RE: 166 2,4 JTD 20 V TI

Geplaatst: zo okt 05, 2008 19:26
door GT 75V6
Roest aan bodem, veerschotels ,subframe, gebroken voorveren,uitgelopen rubbers achteras,niet werkende achterlichten in kofferklep, draagarmen voor,lekkende kachelradiators, niet werkende cruise control, weigerachtige sloten ,kapotte ICS ,scheefstaande leuningen voorstoel, rammelende hoofsteunen, vastzittende remklauwen achter, handremkabel , corroderende handgrepen,afgebroken knoppen alectrische verstelling stoelen, enz
Geen ervaring met diesel
Het zijn topauto's, lees ik. :lol: :shock:

Re: RE: 166 2,4 JTD 20 V TI

Geplaatst: zo okt 05, 2008 22:10
door Robbie146
Roest aan bodem, veerschotels ,subframe, gebroken voorveren,uitgelopen rubbers achteras,niet werkende achterlichten in kofferklep, draagarmen voor,lekkende kachelradiators, niet werkende cruise control, weigerachtige sloten ,kapotte ICS ,scheefstaande leuningen voorstoel, rammelende hoofsteunen, vastzittende remklauwen achter, handremkabel , corroderende handgrepen,afgebroken knoppen alectrische verstelling stoelen, enz
Geen ervaring met diesel
Zo daar word je vrolijk van..................hopelijk niet allemaal op 1 166 aangetroffen :?: :wink:

Sommige dingen zijn vrij standaard, de 166 zonder corroderende handgrepen is volgens mij nooit gebouwd 8)

RE: 166 2,4 JTD 20 V TI

Geplaatst: zo okt 05, 2008 22:13
door cmva
Binnenkort deel 2 :D

Re: RE: 166 2,4 JTD 20 V TI

Geplaatst: zo okt 05, 2008 22:21
door Robbie146
Binnenkort deel 2 :D
Maak me gek, heb net de GTV gestald en wil wel zonder ellende met de 166 de winter door als het even kan.

Zo'n 166 Tb zie je trouwens erg weinig.
Zijn er nog meer bekend in NL?

RE: 166 2,4 JTD 20 V TI

Geplaatst: ma okt 06, 2008 12:14
door DAVE
Lijst van CMVA doelt op de pijnpunten van de 166 in het algemeen.

Andere specifieke bemerkingen bij het model 2,4 JTD 20V TI ?