Hi,
Ik sta op 't punt om een nieuwe auto aan te schaffen, en nu is het zo dat ik regelmatig in een Alfa 156 2.0 rond "schuur"
Deze auto heeft mij weten te overtuigen om ook een Alfa Romeo aan te schaffen dan wel de kleine versie; de 147.
Ik heb een alfa 147 gevonden uit 2001, waar ik m'n ogen niet vanaf kan houden. Ik ga er aankomende zaterdag naar toe om 'm te bekijken maar voordat ik
dit ga doen zou ik graag wat advies willen hebben mbt alfa's. Het is mijn eerste auto (rijbewijs sinds 2003) en daarmee wil ik dan ook meteen het jaar
2006 in "knallen" . Hij staat te koop voor 9.950 euro (een mooi bedrag, zeker voor een eerste auto denk ik.. ) en mij is verteld dat ik aan 't bedrag nog wel het een&ander
kan doen. (ik had zelf 8500 max in gedachte).
Mijn vraag luidt dan ook, hebben jullie nog tips voor a.s zaterdag als ik de beeldschone alfa ga bekijken ?
Nog wat korte info,
"Benzine, Hatchback, 3 Deurs, Handgeschakeld 5-versnellingen. airbag dubbel zijkant, airconditioning, APK bij aflevering, boardcomputer, buitentemp. meter, bumpers en spiegels in carrosseriekleur, centrale vergrendeling met a.b., climate control, cruise control, elektr. ramen voor, elektrische buitenspiegels, elektrische ramen voor, getint glas, in hoogte verstelbaar stuur, in hoogte verstelbare stoel(en), lichtmetalen velgen 17", metallic lak, mistlampen, onderhoudsboekjes aanwezig, radio/CD, stuurbekrachtiging"
103.000 km op de teller en bouwjaar 2001-11.
Alvast bedankt,
Mark
PS. Alfa Romeo 147 1.6 T.Spark 16V Distinctive: hoeveel PK is dit? ik heb de dealer proberen te bellen maar tevergeefs. Misschien dat er iemand hier die vraag weet te beantwoorden ?