Natuurlijk Veloce interieur, weinig kilometers en minutieus onderhouden door de (enige) vorige eigenaar.
Wensenlijstje is er ook: groot navischerm, 18" wielen en Squadra Massimo+race mode.
Maar eerst maar eens genieten van die heerlijke wegligging en achterwielaandrijving.
Il silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
Hele aparte kleur is dat. Als je hem zo ziet in de schaduw dan is hij grijzig. Maar met de zon er op dan glanst hij blauw en paars-bruin.
Volgens mij is die kleur maar kort leverbaar geweest; alleen in de beginjaren van de Giulia (net zoiets als eerder het Azzuro Nuvola
op een 156).
De Giulia is toch geïntroduceerd in 2015? En deze is van 2018, dat is toch alweer drie jaar.
Of was Azzuro Nuvola ook evengoed nog een aantal jaar geleverd op de 156? Staat mij bij dat het echt alleen maar in het begin was, een jaar of zo.
Inderdaad is dit Grigio Lipari, althans dat zei mijn schoonvader ook van zijn auto.
Wel bijzonder want het lijkt totaal niet op het Grigio Lipari van bijvoorbeeld de GT.
Alfa Romeo Alfetta GT 2.0 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Škoda Octavia combi D 110 kW SCARB 4835
Dank allen! Kleur is inderdaad Grigio Lipari, luipaardgrijs. Mijn vriendin vond het maar een rare benaming, tot we de auto gingen ophalen en ze de kleur in het echt zag. Onderlaag is goud, daar overheen grijs, blauw, paars; totaalplaatje vindt ze nu wel kloppen. Maar beter nog, ook zij is ermee in haar nopjes. Er kwam meteen sportieve grijns op haar gezicht toen ze hem de sporen gaf.
En dan te bedenken dat het nog veel harder kan na een bezoekje aan Stephan
Il silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
Gefeliciteerd Hylke, hele mooie uitvoering . Vind dit één van de mooiste kleuren op een Giulia. Van de Giulia zelf ga je geen spijt krijgen. Inmiddels aan m'n 3e bezig en het blijven heerlijke auto's.
Mijn moeder kwam vandaag even langs (zij is stiekem een groot liefhebber van Alfa's en wil maar wat graag weer een Alfa, mja iets met een bejaarde vader): "Niks ten nadele van die Kia, maar dit past toch veel beter bij jou!"
En elke keer dat ik er langs loop, of uitstap: even omkijken en genieten.