Nou, als ik eerst het fillumpje van Hans Deen moet uploaden moeten jullie nog even geduld hebben ....
Een klein stemmetje in me hoofd zegt me dat jullie dit alternatief ook wel leuk vinden gaan .. en dit staat momenteel online, dus je doet het er maar even mee
Hij's wel een beetje groot uitgevallen, maar dan heb je ook zo'n beetje DVD kwaliteit
Niet allemaal tegelijk !!
edit: hmmmz ... eigenlijk moet ie weer offline want er staat geen "Alfa 90 register presenteert .. " voor
Nah, jullie weten wel van wie het komt hé, dus zegt het voort
Is er al iemand aan het downloaden?! Die film gaat er binnenkort weer af omdat ik anders mijn bandbreedte overschrijd en www.alfa90register.nl uit de lucht gaat
Kan er nog niets zinnigs over zeggen. Ik zou het jammer vinden als mensen ze gingen lopen kopiëren, dus wil niet te duur.
Het kon nog welleens zijn dat we als SCARB een box gaan uitbrengen van 5 jaar Spettacolo Sportivo!!! (en zo niet, doe ik het)
Wat zouden jullie daarvoor over hebben?! 4 tot 5 DVD's?! €50??? Moeilijk .. je kunt toch geen uren rekenen maar dat hoeft ook niet!
We zullen wel zien hoe dingen zich ontwikkelen ...
Van 2001 heb ikzelf geen filmmateriaal, dus éénieder die materiaal wil doneren wil ik bij deze uitnodigen dat te doen!!!!!