@Ruud33 16v: Niemand hoeft het talent of charisma te evenaren van Senna. Maar voor Senna waren er ook grote en na hem ook (en dit van een Senna-fan pur sang). Maar eerlijk is eerlijk, ook Hakkinen was een super-talent (nog zelf gezegd door Senna, portugal '93), Schumacher (hoe zeer ik ook een hekel aan die kerel heb) is ook een groot rijder, Raikkonen en Alonso zullen de sterren van de komende jaren zijn, en er zullen er andere volgen.
Een Senna zal er niet meer opstaan: althans voor ons, Senna-liefhebbers. Binnen enkele jaren gaan de jongeren van nu afvragen over wie wij het nu hebben. Een realiteit.
@Bert: Saelens een talent? In wat? Heeft ooit het Franse F3-kampioenschap gewonnen, wauw! Goossens had mijn inziens wel enig potentieel, zelfde voor Raedemaecker.
Dat het deelname bedrag zo hoog is, kan enkel het professionalisme omhoog brengen. In '91 reden er 36 rijders mee (met ong. een 20-tal teams, sommige hadden slechts één auto). We hadden pre-kwalificaties, enz... Dat zou dezer dagen alleen maar tot een gevecht voor de 20ste plaats opleveren, m.a.w. meerdere Minardi-Midlands-situaties. En daar loop ik niet warm van. Uiteindelijk interesseert mij wie er wint en niet wie er 8ste of 12de wordt.
Maar de pessimisten die zeuren over het gebrek aan inhaalacties enz. kijken volgens mij zeer slecht. Heus, het was vroeger niet beter, anders, maar beter?
Er zijn dingen die duidelijk beter kunnen, misschien daarover een nieuwe thread starten?