wouter olandese
Member
Member

Re: RE: CHATBOX

wo nov 02, 2005 14:21

http://www.chattersweb.nl/

Dan even naar beneden scrollen...: #alfaclub :wink:
Ja chattersweb is zeker leuk, maar dan moet er niet een of andere "moderator" van chatterweb ons stuk voor stuk bannen omdat die het niet helemaal snapt blijkbaar hoe je in een chatbox komt en er daardoor in een keer mensen uit gaat gooien en bannen.
Dat zwart met witte dier zorgt ervoor dat lol er erg snel af en is andretti's stap erg logisch.
Giulia 1300 '71

Rees Cees

RE: CHATBOX

wo nov 02, 2005 18:16

werkt niet bij mij.

verbinding verbroken!

Skattie

wo nov 02, 2005 18:41

We hebben net ontdekt dat dit komt doordat Andretti nog niet is ingelogd en de box staat nu op zijn naam.
Er wordt aan gewerkt. En over een half uurtje is Andretti wel ingelogd dus het probleem tijdelijk verholpen :) :wink:

Rees Cees

wo nov 02, 2005 18:43

We hebben net ontdekt dat dit komt doordat Andretti nog niet is ingelogd en de box staat nu op zijn naam.
Er wordt aan gewerkt. En over een half uurtje is Andretti wel ingelogd dus het probleem tijdelijk verholpen :) :wink:
nou ik zal het rond 8 uur proberen. eerst sleutelen.

Rees Cees

wo nov 02, 2005 18:59

eh huh zit die %&$ Panda hier ook te modereren? ik krijg steeds mailtjes van die irritanteling.

Andretti Molletti

wo nov 02, 2005 19:16

Het lijkt erop dat die chatbox niet meer bestaat .. ik ga nu weer wat kostbare tijd erin stoppen...

Het zou wel fijn zijn als dit probleem eens goed opgelost werd!!!

gtj1600
Guru
Guru

wo nov 02, 2005 19:25

dre,....kom er ook niet in :cry:
groetjes uit klein zundert, donnr. 381
gehad : 75 1.8ie , spider 2000 veloce , giulia super
nu : 75 ts , gt1600 junior

Rees Cees

wo nov 02, 2005 19:27

Het lijkt erop dat die chatbox niet meer bestaat .. ik ga nu weer wat kostbare tijd erin stoppen...

Het zou wel fijn zijn als dit probleem eens goed opgelost werd!!!
effe wachten heb bijna een eigen room voor ons

Dinky Boy
Miniaturista
Contacteer: Website

wo nov 02, 2005 19:28

Waarom chatten we eigenlijk niet met MSN Messenger? Ben je van het hele gezeur met ongewenste gasten af, want je bepaalt zelf wie er met jou mag communiceren.
MSN Messenger: de populairste, leukste en meest persoonlijke manier om online met elkaar te communiceren. Spreek nu vast af met je MSN Chat vrienden om elkaar in de toekomst op MSN Messenger te treffen. Net zoals bij alle online communicatie moet je ook bij het gebruik van MSN Messenger voorzichtig zijn met het geven van persoonlijke informatie over jezelf en je familie . Wees voorzichtig met het openen van berichten van mensen die je niet kent. Bedenk dat in je MSN Messenger zelf bepaalt wie er in je lijst met contactpersonen staat en van wie je bercihten wilt ontvangen.
Meer info

Andretti Molletti

wo nov 02, 2005 19:28

ik zit nu in de helproom....
:roll:

Rees Cees

wo nov 02, 2005 19:37

ik zit nu in de helproom....
:roll:
probeer hekje scarb eens dre

Andretti Molletti

wo nov 02, 2005 20:03

HIJ DOET HET WEER................

Rees Cees

Re: CHATBOX

wo nov 02, 2005 20:07

Nee hoor verbinding verbroken

Andretti Molletti

wo nov 02, 2005 20:26

dat heeft met een specifiek IP te maken ;)

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”